hoop dat de cooper spoiler niet te breed is

dat hangt ervan af welke spoiler heb ge nu opstaan?SWmini schreef:Ziezo, zaterdag ga ik de spoiler ophalen bij wildeke, zal hopelijk mooi staan samen met de diffusor..
Hey, heb de s-spoiler vervangen door de gewone cooper spoiler die ik hier nog nieuw had liggenpocket rocket schreef:dat hangt ervan af welke spoiler heb ge nu opstaan?SWmini schreef:Ziezo, zaterdag ga ik de spoiler ophalen bij wildeke, zal hopelijk mooi staan samen met de diffusor..
want de s spoiler gaat wel maar staat niet.
normaal een one of diesel spoiler is beter.
Nee, service stond mij niet echt aan( de vriendelijkheid), als je langsgaat en ze zeggen nog niet hallo ofzo isSteven schreef:Dan toch niet gekozen voor de V3?![]()
Ben benieuwd naar het resultaat met de GP spoiler!!
Ja je moet gewoon naar binnengaan.. Valt ook een beetje te zien hoeveel volk er is??SWmini schreef:Nee, service stond mij niet echt aan( de vriendelijkheid), als je langsgaat en ze zeggen nog niet hallo ofzo isSteven schreef:Dan toch niet gekozen voor de V3?![]()
Ben benieuwd naar het resultaat met de GP spoiler!!
voor mij de keuze snel gemaakt. Jammer, had er meer van verwacht na te kijken op zijn fb![]()
Ben dan naar Hk racing gegaan en die gaf mij vriendelijk uitleg en raadde mij de AP aan.
Ben ook benieuwd, heb jij je diffusor al geplaatst, was het veel werk?
Onze sponsors