Ik denk dat ie vooraan een beetje omhoog gaat, het is nl geen schroefsetje maar vaste veren icm poten van KONI.
De Koni's zijn wel verstelbaar en staan nu vooraan en achteraan op hun laagste stand.
Achteraan staat ie te hoog nu, dus ik denk dat ie gewoon mooier zal zijn als het een beetje in verhouding blijft allemaal.
Nu valt er bijna niet mee te rijden, ik hoop dat het morgen met het regelen van de cambers en het spoor allemaal wel meevalt
Ja dus
Binnen een week of 2 komt m'n schroefsetje binnen
Trouwens eergisteren terug wat gesleuteld aan de auto.
De bedoeling was om de auto uit te lijnen maar dat verliep dus niet van een leien dakje...
Begonnen achteraan, de 1ste bout die we willen lossen, krak...
Ok, en nu? 8 nieuwe bouten en moeren besteld bij de stealer...
De boel voorlopig terug vast gezet met een andere bout om de volgende dag alle andere bouten eerst te vervangen zodat we ons daar al geen zorgen meer over hoefden te maken.
Gisteren dan de bouten vervangen, gelukkig moesten er maar 4 vervangen worden dus dat scheelde alweer in de portemonnee
De laatste bout die we willen vervangen, krak... Geen probleem denk ik, bouten genoeg! Wat bleek, die ene bout zat gewoon vast geroest in z'n bus waardoor we die er onmogelijk uit kregen
Dan maar de onderste draagarm volledig verwijderd met behulp van de slijptol en een andere besteld bij de cabriohoeve, morgen komt ie normaal gezien binnen en dan kunnen we weer verder.
Bij het verwijderen van de draagarm ook gemerkt dat de "chappen", zeggen we hier, ook hun beste tijd gehad hadden dus deze ook maar nieuw besteld zowel links als rechts...
Lekker bezig.. Komen de velgen toevallig van een Honda Civic af. Zitten Yokoham parada spec2 banden om heen als k het goed heb?
Die stuurkogels hebben idd hun beste tijd gehad even netjes vervangen en uitlaten lijnen
Alles zit weer samen, de wagen is volledig uitgelijnd en ik kan er dus terug mee spelen
Maar de tand des tijds heeft alle rubbers redelijk aangetast dus in de loop der weken ga ik alles gewoon vervangen zodat ik met een gerust hart kan rondbollen ermee.