Verkocht: R52 MCS Cabrio JCW; toch weer Mini

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Erwinner
Be Mini
Be Mini

02 feb 2013, 12:05

MattK schreef:Kan de bandjes wel doen voor je, is alleen wel in Rotterdam.

Mocht je de jcw stickers voor de klauwen vinden, laat het mij dan even weten. Ik ben er ook naar op zoek
Dank voor het aanbod. Bandjes zijn er ondertussen vanaf hier in het dorp om de hoek ;-)

De stickerset heb ik besteld via de ebay-link van speedy dus zodra ze er op zitten zal ik wel een foto plaatsen.
One life, live it!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 feb 2013, 12:08

Volgens mij zijn die afdekkapjes voor de Sparco stoelen niet meer leverbaar Erwin....

Voor de remklauwen bestaat speciale remklauwlak, kun je bij elke Brezan of andere automaterialenzaak halen, maar wrs goedkoper op het web.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 feb 2013, 12:14

Hier heb je een link

een hele set voor 24,95

http://www.autostyle.nl/catalogsearch/r ... klauw+verf
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Erwinner
Be Mini
Be Mini

02 feb 2013, 13:05

mushrop schreef:Volgens mij zijn die afdekkapjes voor de Sparco stoelen niet meer leverbaar Erwin....

Voor de remklauwen bestaat speciale remklauwlak, kun je bij elke Brezan of andere automaterialenzaak halen, maar wrs goedkoper op het web.
Wie niet waagt... Ik ga maar gewoon gekke henkie uithangen en proberen :wink:
One life, live it!
Erwinner
Be Mini
Be Mini

02 feb 2013, 13:06

Casper schreef:Hier heb je een link

een hele set voor 24,95

http://www.autostyle.nl/catalogsearch/r ... klauw+verf
Cleaner en mooi kleurtje hittebestendige lak vinden is inderdaad niet zo'n probleem. Maar ik heb nog nergens blanke lak gezien die hittebestendig is?
One life, live it!
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 feb 2013, 13:11

U vraagt wij draaien :lol: zou dit wat voor je zijn?

http://www.spuitbuswinkel.nl/index.php? ... 64&lang=NL
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Erwinner
Be Mini
Be Mini

02 feb 2013, 13:46

Casper schreef:U vraagt wij draaien :lol: zou dit wat voor je zijn?

http://www.spuitbuswinkel.nl/index.php? ... 64&lang=NL
Dat is 'm! Thanks!

Nu alleen nog ff bedenken welke kleur de klauwen krijgen. Rood is wel mooi OEM, maar op een all black auto met zwarte/gepolijste R105 wellicht wat te schreeuwerig. Zal eens een photoshop verzoekje plaatsen :wink:

Kleuren waar ik over twijfel:
- OEM rood
- zwart
- zilver
- antraciet

Afbeelding
One life, live it!
PjV
Be Mini
Be Mini

02 feb 2013, 13:53

Een blauwe BBK is denk ik ook mooi op een donkere auto.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 feb 2013, 14:32

^ what he said
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Erwinner
Be Mini
Be Mini

02 feb 2013, 15:47

Oeps! Laat ik nu net de blauwe sticker er af getrokken hebben :oops:
One life, live it!
wernerisabelle
Be Mini
Be Mini

02 feb 2013, 15:54

Erwinner schreef:Inderdaad nu het seizoen van voorbereiden.... Zondag het setje R56 MCS remklauwen ophalen in Nootdorp en heb ook net de JCW carbon remhandgreep onder de neus van WernerIsabelle weggekaapt (mea culpa! Had ook gewoon interesse...).
!
tssss ;)
have fun with it!
ben benieuwd naar het resultaat!
Gr Werner
Erwinner
Be Mini
Be Mini

02 feb 2013, 16:11

Dank voor je begrip! Zodra hij er in zit schiet ik uiteraard een foto...

Voor de remklauwkeuze vermoed ik dat ik toch voor rosso ga. Ben zelf dol op het 1000Miglia thema dus vermoed dat daar nog wel een stikker van op de deuren oid komt...

Afbeelding

Past ook prima bij de rode S op de vents. Dus denk dat ik toch maar deze kant op ga...

Afbeelding
One life, live it!
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 feb 2013, 16:27

Ik heb nog een pakket liggen...remklauwverf. Nog nooit gebruikt :)

Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 feb 2013, 19:55

ik zeg: OEM style rood!
Erwinner
Be Mini
Be Mini

02 feb 2013, 20:22

Getzz schreef:Ik heb nog een pakket liggen...remklauwverf. Nog nooit gebruikt :)

Afbeelding
Interesting! Maar Aalten ligt voor mij 115km verderop dus ff heen-en-weer is net zo veel benzine als nieuw setje :s

Maar ik denk inderdaad dat het OEM rood gaat worden...
One life, live it!

Terug naar “Show your ride”