Mijn MINI is uitgevoerd met de volgende modificaties:
- JCW GP intercooler ( in bestelling )
- 15% Cravenspeed pulley
- JCW riem
- M7 racing luchtfilter
- Facelift Xenon verlichting
- Facelift stuurwiel met multifunctionele bediening
- BAR Software (stage 1)
- Quicksilver supersportuitlaat met enkele demper
- Schroefset KW variant 2
- Set witte achterlichten
- JCW Sportstoelen voor
- JCW Achterbank
- JCW Aeropakket
- JCW Bumpercovers
- JCW Carbon Dashboard
- JCW Carbon Spiegelkappen
- JCW Kofferklep strip
- JCW Carbon Stuurinleg
- JCW Carbon Downtubes
- JCW Carbon Deurhendel ringen
- JCW Carbon Ringen interieur overig
- JCW Carbon Bonnet scoop
- JCW R95 18 inch velgen met Toyo Proxes banden
- Carbon deurhendelcovers
- Ramen zijkant en achter laten tinten
- Tomtom navigatie systeem
- Dashboard kastje
- Geioniseerde blauwe antenne van 5 cm
- ipod interface met Apple Ipod in kleur auto
- Stadslichten voorzien van ledjes
- Strutbrace bij achterbank (Che made)
- Bluetooth carkit op OEM radio
De MINI is een keer op de rollingbank geweest en daar kwam toen een vermogen uit van ongeveer 190 PK. Origineel had deze er 163 PK. Wellicht komen er in de toekomst nog wat paardjes er bij
Bovenstaande lijst is een begin en zal aangevuld worden.
Wishlist:
- Powerflex Whiteline rubbers voor de ophanging ( 5 maart bij Beek)
- Cat Cam nokkenas
- Beek software aanpassing op Cat Cam Nokkenas en andere mods
- Rollenbank voor pk winst
Van:
Naar:
of
Laatst gewijzigd door kwiebje op 15 feb 2013, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
@ Brana, de KW set bevalt prima! En ik rijd er toch al enige tijd mee rond. De set is ook in hardheid te stellen en dat is ook fijn. Maar dat is een keuze die maakt. Er zijn ook andere sets te koop voor minder geld die kwalitatief goed zijn wat ik zo hier op het forum lees. Maar ben er zeer tevreden mee!
Al heel lang stond een GP intercooler op mijn lijstje. Deze kon ik overnemen van Wildeke. Nadat deze GP intercooler door de post was afgeleverd was het tijd om hem te monteren. Dit had een gemakkelijk klusje moeten worden. De schroeven van de kap waren zo los en ook de schroeven van de beugeltjes. De standaard intercooler kon er gemakkelijk tussen uit gehaald worden. Toen de nieuwe beugeltjes gemonteerd die bij de GP intercooler zaten. Het eerste boutje ging prima. Maar de tweede brak af. Gelukkig kon ik er nog met een tangetje bij en kon ik hem er zodoende weer uit friemelen. Dit nam de meeste tijd in beslag. Tevens kwam ik de bougie tegen die er ongeveer een half jaar geleden is uit geknald :D
Toen de beugels maar weer gemonteerd en de nieuwe GP IC er op. Daarna de beugeltjes er weer op en de afdekkap er op. Nu ben ik klaar en ben ik benieuwd of ik er wat van merk. Het staat iig erg goed!
Hier wat foto's:
Tevens gaat de MINI op 5 maart naar Beek Autoracing voor nieuwe Whiteline draagarmrubbers. Nu hoor ik tijdens het rijden aan de rechtse zijde van de MINI getik. Hopelijk is het daarna weg.