Dus niet 195pk tegen 201pk op de testbankpeter schreef:IDD,
Kost ongeveer 1100 euro.
Tesamen met een pulley en tuning, laten we zeggen nog eens 900 euro, heb je dan net zoveel of meer vermogen als een JCW. En dat voor de helft van het geld.
Vergelijk tegendruk uitlaten Cooper S
- coopergreens
- Enthousiast

- Locatie: Utrecht
Bericht
Tegendruk uitlaat R53
Vraagje met betrekking tot de uitlaat:
Heeft een R53 nou baat bij zo min mogelijk tegendruk?
Heeft een R53 nou baat bij zo min mogelijk tegendruk?
- coopergreens
- Enthousiast

- Locatie: Utrecht
Bericht
Heb namelijk een catbacksysteem liggen met een diameter van 58 mm. Middendemper en 2 eiddempers. Wil namelijk geen vermogen inleveren 
- coopergreens
- Enthousiast

- Locatie: Utrecht
Bericht
Merkloos, heeft veel weg van een scorpion. Zijn wel allemaal straigt trough absorptiedempers
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- Locatie: heemskerk
- coopergreens
- Enthousiast

- Locatie: Utrecht
Bericht
Dat lijkt me ook de enige oplossing. Mijn eerste uitlaatmod was een oneball en die leverde met vergelijking tot de volledige uitlaat 3 PK meer, maar 7 NM koppel minder
Dus het zal allemaal wel niet zoveel uitmaken denk ik.
Alleen wat meer geluid en hardere plofjes met een RVS catback.
Alleen wat meer geluid en hardere plofjes met een RVS catback.
- coopergreens
- Enthousiast

- Locatie: Utrecht
Bericht
Hij zit erop,en ik kan niet anders zeggen dat het geluid prachtig is. Gewoon lekker stil bij constante snelheid en laat zich lekker horen bij accelereren. Vooral de plofjes bij gas los zijn lekkker
De eindstukjes zijn hebben veel weg van JCW eindstukken, alleen kost wat minder.
Zal straks nog even wat foto's posten.
De eindstukjes zijn hebben veel weg van JCW eindstukken, alleen kost wat minder.
Zal straks nog even wat foto's posten.
Onze sponsors

















