Dikste MINI?
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee, maar hij bedoeld waarschijnlijk die Wannabee GP van Braakhekke...Hans schreef:De GP is geen homokar... effe beter lezen

- karretje
- Bijna verslaafd
- MiniHans07
- One wheel wonder
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
mijn stem is naar lang overwegen naar BERTHIL gegaan al was het close met de GP van Hans. Toch berthil door de combi van kleur, wielen en aeropakket. En het vermogen jah daar hoeft niks meer over gezegd te worden denk spreekt voor zich.
Greetz BigD.

Greetz BigD.

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ben het helemaal met Henk eens.
Het leuke van Number 19 en Hens vind ik dat ze meteen bij een gloed nieuwe auto zijn lopen klooien aan het vermogen. Die van Number 19 is erg uniek, is mechanisch erg veel aan gedaan en het unieke aan z'n MINI vind ik de details zoals 'ie alles heeft laten spuiten en speciale GT letters heeft laten maken.
Bij Hans vind ik het mooi dat 'ie, ondanks het een "special edition" is, er meteen een en ander aan veranderd heeft.
Het leuke van Number 19 en Hens vind ik dat ze meteen bij een gloed nieuwe auto zijn lopen klooien aan het vermogen. Die van Number 19 is erg uniek, is mechanisch erg veel aan gedaan en het unieke aan z'n MINI vind ik de details zoals 'ie alles heeft laten spuiten en speciale GT letters heeft laten maken.
Bij Hans vind ik het mooi dat 'ie, ondanks het een "special edition" is, er meteen een en ander aan veranderd heeft.

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Blont, ik kan het maar niet van je winnen! En aangezien jij al een winnaar bent voor mij, ben jij voor mij de nummer 2 dikste mini!
iDD
iDD
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Ik vind het eigenlijk wel knus zo, lekker saampjes op de 2de plek.
Ik ben al mega trots dat ik in het rijtje voorkom, dus ook jij bent een winnaar voor mij
En bedankt voor je lieve woorden en sportiviteiit.
Hé Rein,iDarkDesign schreef:Blont, ik kan het maar niet van je winnen! En aangezien jij al een winnaar bent voor mij, ben jij voor mij de nummer 2 dikste mini!
iDD
Ik vind het eigenlijk wel knus zo, lekker saampjes op de 2de plek.

Ik ben al mega trots dat ik in het rijtje voorkom, dus ook jij bent een winnaar voor mij

En bedankt voor je lieve woorden en sportiviteiit.

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
We hebben een Winnaar!!
*Berthil..
met 22 stemmen!!
*en op de tweede plek Blont-007
15 stemmen
*de derde plek gaat naar... Idarkdesign
14 stemmen
Gefeliciteerd!! jullie horen nu bij de dikste MINI's club..
(Met als voorzitter Hans, met de allerdikste MINI, want jullie zijn allemaal blind
)

*Berthil..

*en op de tweede plek Blont-007

*de derde plek gaat naar... Idarkdesign

Gefeliciteerd!! jullie horen nu bij de dikste MINI's club..

(Met als voorzitter Hans, met de allerdikste MINI, want jullie zijn allemaal blind

Onze sponsors