Dave's Turbo R53 Project
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
welke garantie heb je eigenlijk dat de nieuwe sprintex wel goed is???? 

burn rubber not your soul

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Van die sprintex, geen idee
Die Challenge - daar wordt langzaam aan gewerkt, maar daar moeten wel twee man centjes voor hebben om verder te gaan.
Interieur is bijna af, het is enkel wachten op de stoelen maar verder is de hele make-over gedaan. Dan kunnen we verder met de buitenkant, wrappen en beginnen aan splitter en diffuser. Ook moet het lexaan gekocht/gemaakt worden. Daarna is de buitenkant ook zo goed als klaar. Dan kan de motor beginnen wat eigenlijk het laatste en duurste gaat zijn, de plannen zijn klaar en nu de muntjes nog.
Die Challenge - daar wordt langzaam aan gewerkt, maar daar moeten wel twee man centjes voor hebben om verder te gaan.
Interieur is bijna af, het is enkel wachten op de stoelen maar verder is de hele make-over gedaan. Dan kunnen we verder met de buitenkant, wrappen en beginnen aan splitter en diffuser. Ook moet het lexaan gekocht/gemaakt worden. Daarna is de buitenkant ook zo goed als klaar. Dan kan de motor beginnen wat eigenlijk het laatste en duurste gaat zijn, de plannen zijn klaar en nu de muntjes nog.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Net klaar met een rustige nachtdienst hier, en de toekomstplannen maar eens in elkaar gedraaid 
Mind you, het gaat een twee-jarenplan worden ofzo, want de kosten zullen wel aardig op gaan lopen
- Blok uit elkaar halen en krukas, drijfstangen en zuigers allemaal laten polijsten en balanceren door KAVS plus de zuigers een ceramische coating geven. Dan ook meteen de rest vd zaken als krukaspulley en vliegwiel balanceren voor hoger toerenbereik. Ook de intercoolerhoorns, inlaatspruitstuk en carterpan laten bewerken voor betere flow en koeling door KAVS.
- Bovenste en onderste motorsteun en versnellingsbaksteun van Vibratechnics
- Janspeed spruit + decat wrappen in warmteisolerende tape
- Bakwissel voor bak met Quaife ATB LSD
- Cylinderkopwissel van Thumper TPR2R naar RMW
- Uitlaatwissel van Milltek naar R56 Minigarage pijp met R56 diffusers
- Custom Voorsplitter en vlakke bodemplaten van de R56
- R56 Achterste draagarmen met Powerflex bussen
- KAVS Front arm spacers 17 inch monteren
- Water in de aquamist-tank wisselen naar methanol
- Standalone ECU van 1320 erin
Dan zou het denk ik wel klaar zijn, dan is de lijst toch echt helemaal afgewerkt..

Mind you, het gaat een twee-jarenplan worden ofzo, want de kosten zullen wel aardig op gaan lopen

- Blok uit elkaar halen en krukas, drijfstangen en zuigers allemaal laten polijsten en balanceren door KAVS plus de zuigers een ceramische coating geven. Dan ook meteen de rest vd zaken als krukaspulley en vliegwiel balanceren voor hoger toerenbereik. Ook de intercoolerhoorns, inlaatspruitstuk en carterpan laten bewerken voor betere flow en koeling door KAVS.
- Bovenste en onderste motorsteun en versnellingsbaksteun van Vibratechnics
- Janspeed spruit + decat wrappen in warmteisolerende tape
- Bakwissel voor bak met Quaife ATB LSD
- Cylinderkopwissel van Thumper TPR2R naar RMW
- Uitlaatwissel van Milltek naar R56 Minigarage pijp met R56 diffusers
- Custom Voorsplitter en vlakke bodemplaten van de R56
- R56 Achterste draagarmen met Powerflex bussen
- KAVS Front arm spacers 17 inch monteren
- Water in de aquamist-tank wisselen naar methanol
- Standalone ECU van 1320 erin
Dan zou het denk ik wel klaar zijn, dan is de lijst toch echt helemaal afgewerkt..
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je bent je echt al lekker aan het voorbereiden om je terugkomst, of niet? 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heerlijk, met momenten heb ik er ZO'N zin in..
Andere momenten denk ik, f**k it, ik ga naar het strand, dat alles maar op een hoopje valt, pak ik er een Amstel Bright bij en besef ik me, dat ik het hier helemaal zo slecht niet heb.
Maar dan, sta je in een belastingkantoor, sta je met 40 man te wachten, en werken; ho-maar. De werkmentaliteit is echt om te huilen hier. En ik doe toch echt al niet heel erg veel - maar zij nog minder. De wegen zijn een ramp. Dingen die in NL zo vanzelfsprekend zijn worden hier langzamerhand een ergernis.
Maar goed, andere dingen zijn hier dan wel weer een stukje beter.. Ik ga als ik terug ben niet na mn dienst nog even duiken of wakeboarden oid. Ook wel prettig
Andere momenten denk ik, f**k it, ik ga naar het strand, dat alles maar op een hoopje valt, pak ik er een Amstel Bright bij en besef ik me, dat ik het hier helemaal zo slecht niet heb.
Maar dan, sta je in een belastingkantoor, sta je met 40 man te wachten, en werken; ho-maar. De werkmentaliteit is echt om te huilen hier. En ik doe toch echt al niet heel erg veel - maar zij nog minder. De wegen zijn een ramp. Dingen die in NL zo vanzelfsprekend zijn worden hier langzamerhand een ergernis.
Maar goed, andere dingen zijn hier dan wel weer een stukje beter.. Ik ga als ik terug ben niet na mn dienst nog even duiken of wakeboarden oid. Ook wel prettig
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha zou ik prima vinden, als het in Zuid-Korea en Canada (o.a.) kan, waarom dan niet Aruba?Raymond schreef:Jouw werkdagen zijn voor Shaq gewoon zijn vakantiedagenDaveke schreef:Hoeveel dagen had jij ook alweer vakantie per jaar?Shag schreef:
Ya Rite!![]()
Een Das afdeling in Aruba opzetten Shaq??

- Timini
- Be Mini
Bericht
Sow dat is een aardige lijst voor al zo'n dikke MINI!
Volgens mij zit daar iemand aan de andere kant van de grote plas die zijn 'Blue Beauty' en de smerige handen mist.
Aan de andere kant; wil best met je ruilen met dat Nederlandse winterweer zit ik ook liever op een zonnig Aruba. 2 jaar geleden rond deze tijd zat ik er ook
Hoeveel extra wil/kan je er nog uithalen dan met al die extra aanpassingen?
Volgens mij zit daar iemand aan de andere kant van de grote plas die zijn 'Blue Beauty' en de smerige handen mist.

Aan de andere kant; wil best met je ruilen met dat Nederlandse winterweer zit ik ook liever op een zonnig Aruba. 2 jaar geleden rond deze tijd zat ik er ook

Hoeveel extra wil/kan je er nog uithalen dan met al die extra aanpassingen?
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Vrouwelijk schoon is prima hoor.. Niets te klagen, haha!
Tja, wat is echt snel? Dr komt als dit klaar is echt nog wel eens een R56 bij die ook goed onder handen genomen gaat worden.
De Thumper gaat op de Challengemarcel700 schreef:Mooi lijstje davy! Eindelijk nog iemand die het snapt KAVS ftw!!
Verwacht wel een aantal groupbuy"s
En dips op de thumper kop

Vrouwelijk schoon is prima hoor.. Niets te klagen, haha!
Tja, wat is echt snel? Dr komt als dit klaar is echt nog wel eens een R56 bij die ook goed onder handen genomen gaat worden.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
mooi lijstje kerel!
Die handjes gaan weer goed uit de mouwen bij terugkomst zie ik
Ga je de cilinders opnieuw uithonen met nieuwe (gecoate) zuigers en aangepaste zuigerveren?
Wat zijn dit: "- KAVS Front arm spacers 17 inch monteren" ??
Die handjes gaan weer goed uit de mouwen bij terugkomst zie ik

Ga je de cilinders opnieuw uithonen met nieuwe (gecoate) zuigers en aangepaste zuigerveren?
Wat zijn dit: "- KAVS Front arm spacers 17 inch monteren" ??
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors