Heren & Dames
Ik ben op zoek naar een R53 Facelift
nou heb ik er 2 op het oog waar van 1 zeker weet dat het een FL is
maar de andere is ook FL (staat 125kw op kenteken heeft alle FL spullen er op zitten) maar is van bouwjaar
05-2004.
Ik heb ook een en ander gelezen dat FL vanaf maand 06/07 2004 in ging, dus is het dan wel een FL
of toch mogelijk een 50/50 kans dat het een FL is
ik heb hier link van Autoscout
dus wat denken jullie?
gr. Manick
MCS R53 Facelift of niet?
- jerroo
- Be Mini
Bericht
heeft ook automatisch opklapbare spiegels Boris, zie je dat knopje dat je recentelijk aan een ander toonde.
mooie bak hoor, heb mijn S daar ook vandaan, dit moet een van de eerste FL zijn, je schijnt het ook aan de ecu en de bak te kunnen zien, maar het verschil kan ik je niet uitleggen.qua leeftijd moet het er haast wel een zijn...
alleen de bovenste rand van de grill is pre-fl, misschien schade daar gehad.
heeft ook fl achterlichten, kan bijna niet anders, ik ga voor FL....
mooie bak hoor, heb mijn S daar ook vandaan, dit moet een van de eerste FL zijn, je schijnt het ook aan de ecu en de bak te kunnen zien, maar het verschil kan ik je niet uitleggen.qua leeftijd moet het er haast wel een zijn...
alleen de bovenste rand van de grill is pre-fl, misschien schade daar gehad.
heeft ook fl achterlichten, kan bijna niet anders, ik ga voor FL....
Laatst gewijzigd door jerroo op 05 feb 2013, 22:05, 2 keer totaal gewijzigd.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
De cutoff tussen prefacelift en facelift is niet onwijs duidelijk. Sommige onderdelen waren op en daarvoor is men alvast voortijdig overgestapt op de nieuwe onderdelen.
Het kenteken zegt 170PK dus dat duidt ook op facelift (prefacelift = 163pk)
De sleutel kan ik nét niet goed op de foto zien, maar lijkt op een prefacelift sleutel.
Omdat de auto in mei 2004 eerste toelating heeft, en in juni 2006 een Nederlands kenteken kreeg, is het waarschijnlijk een voormalige Duitse auto.
Het kenteken zegt 170PK dus dat duidt ook op facelift (prefacelift = 163pk)
De sleutel kan ik nét niet goed op de foto zien, maar lijkt op een prefacelift sleutel.
Omdat de auto in mei 2004 eerste toelating heeft, en in juni 2006 een Nederlands kenteken kreeg, is het waarschijnlijk een voormalige Duitse auto.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Deze is ook erg leuk en zeeeer compleet!
http://www.autowereld.nl/mini/mini/s-17 ... /foto.html
Enige is dat er nu 16" onder zit maar daar kunnen komende winter mooi winterbanden omheen.
Kan je nog een zomersetje naar eigen smaak gaan opsnorren.
Enige is dat er nu 16" onder zit maar daar kunnen komende winter mooi winterbanden omheen.

- Manick
- Sponsor
Bericht
het liefste wil ik er R53 Facelift met Chrono pack en open dak maar ja dat is er bijna niet dus dan maakt het me niet uit of er een open dak op zit of nie, en ja als het buget mij het ook toe laat
en zo wil ik um eigenlijk ook hebben alleen zit ik aan een buget en is dit ver boven mijn bugetpeter schreef:Deze is ook erg leuk en zeeeer compleet!
Enige is dat er nu 16" onder zit maar daar kunnen komende winter mooi winterbanden omheen.![]()
het liefste wil ik er R53 Facelift met Chrono pack en open dak maar ja dat is er bijna niet dus dan maakt het me niet uit of er een open dak op zit of nie, en ja als het buget mij het ook toe laat
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors