Tja... sorry... waarschijnlijk niet echt een vraag voor hier. Erger me namelijk al een hele tijd aan oude olie vlekken op mijn oprit (niet van de mini hoor ). Maar misschien dat iemand een goede tip om dit zelf weer netjes te maken. Staat namelijk zo slordig
hogedrukspuit huren waar je ook een chemisch goedje kan bijmengen, flesje zoutzuur deraan, spuiten, en alles is weer als nieuw!!!! moet je alleen wel alles doen....
Stoep wassen in water met grote hoeveelheid SODA.... dit tijdje zeer nat laten intrekken en je stoepje is weer als nieuw.....
Ooit uigevonden toen ik een teiltje SODA naar buiten gooide (jaja splinter in me teen) en de volgende dag op de plek va nde soda een zo geod als nieuwe stoep zag..... meteen de oprit volgegooid.... haha is nog goedkoop ook....
PS wat het doet met olie weet ik niet... is het proberen waard.
Thanks voor de tips. Had ook een testje gedaan met petroleum. Dit werkt dan als ontvetter en trekt de olie uit de steen. Maar met Soda wist ik niet..... thanks
Voor olievlekken op het water heeft de marine ook een speciaal goedje, genaamd Dreft. Dit goedje hecht namelijk de olie en zakt naar de bodem. Wellicht iets voor jouw oprit?