Schip's Cooper S Works

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 feb 2013, 21:20

Wat een heerlijke R53! :hap
Afbeelding
Timini
Be Mini
Be Mini

07 feb 2013, 22:01

Erg lekkere MINI. Ziet er goed uit, dat volledig zwart. Ik ben ook wel fan van de meegespoten wielkastranden!

Iets dichter op het asfalt zal hem goed staan! :wink:

Veel plezier van je JCW R53!
schip
One wheel wonder
One wheel wonder

schade aan velg!

08 feb 2013, 10:18

Goddamn!! Dat krijg je als je een Jeep gewend bent. Ik stond te wachten op iemand in oud Zuid en zo'n muts in een BMW X5 moest er langs. Zee van ruimte maar nee hoor, moeilijk doen, toeteren etc. :evil:

Dus ik draai nog iets richting de stoep en zak met mijn velg langs de stoeprand een parkeerhaventje in (waar overigens wel iemand stond anders was ik er wel gaan staan). Velg beschadigd! Zie foto. Baal als een stekker!

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

08 feb 2013, 10:22

ja dat is erg zuur ja :evil: ik ga daarom nooit meer aan de kant en blijf gewoon stil staan totdat diegene er langs is.
schip
One wheel wonder
One wheel wonder

08 feb 2013, 10:47

Ja, dat doe ik voortaan dus ook. En het sneue was dat er zat ruimte was!
Anyway, verder is het natuurlijk gewoon een eerste wereld probleempje dat prima te herstellen is, maar op dat moment... :evil:

thanks voor de tip voor de hersteller, fotootje is er naartoe.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

08 feb 2013, 10:50

ik heb het ook een keer gehad daarom blijf ik nu stilstaan of ga achteruit.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2013, 11:05

schip schreef:Ja, dat doe ik voortaan dus ook. En het sneue was dat er zat ruimte was!
Anyway, verder is het natuurlijk gewoon een eerste wereld probleempje dat prima te herstellen is, maar op dat moment... :evil:

thanks voor de tip voor de hersteller, fotootje is er naartoe.

Ze krijgen het druk met de Newminiclub jij Thycho en ik wordt tijd voor Maxi mini korting daar :mrgreen:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2013, 11:13

boris_brznjef schreef:axi :mrgreen:
ik wil er ook nog heen de stoeprandjes eraf laten halen[/quote]

Heb jij stoepranden op je velgen dan :mrgreen:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2013, 11:13

Casper schreef:
boris_brznjef schreef:
ik wil er ook nog heen de stoeprandjes eraf laten halen

Afbeelding

Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2013, 11:14

boris_brznjef schreef:
ik wil er ook nog heen de stoeprandjes eraf laten halen
[/quote]

Afbeelding

P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2013, 12:30

Wat ik altijd jammer vind is dat de stoep nooit schade heeft .... :cry:

Terug naar “Show your ride”