Paar MINI's Nijkerk

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
iDarkDesign
Transformer

Paar MINI's Nijkerk

23 mar 2007, 17:30

Gisteren had ik vanaf Hoevelaken tot nijkerk een hele mooie EB in mijn achteruitkijkspiegel. Die heeft geheid gezien dat er 22 april wat te doen is.

Eerst dacht ik dat ie het chrome randje op de lamellen op de voorkap in EB had gespoten en de lamellen lakzwart. Toen ie wat dichterbij kwam was het helaas gewoon een Aero rooster zonder Aerokit.

Diezelfde avond midden in Nijkerk een grijs/blauwe cooper cabrio. Ik heb de mijne er naast geparkeerd en een flyer achtergelaten.

iDD
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 mar 2007, 10:11

Goed bezig :wink:
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
iDarkDesign
Transformer

24 mar 2007, 11:42

Je moest eens weten. Ik flyer hier in Amsterdam rustig 8 MINI's op een dag. Nog niet eentje hier weer terug gespot.

iDD
sandradonnee
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

24 mar 2007, 18:25

Wat mij tegenvalt in Amsterdam, ik was vandaag met mijn zoon naar voetballen ,er is niemand die in een mini rijd, die je ook maar een keer groet of desnoods lacht.En mijn god wat heb ik veel gezien, mooie Brg cabriolet ,een zwarte cabrio,een blauwe cabrio,en diverse andere mini's.
Zijn ze in Amsterdam zo nuchter?Ik ben zelf Amsterdamse maar woon net buiten de grote stad.Ik had echt verwacht dat elke mini rijder toch op zijn minst wel even vriendelijk kijkt. :( Ook dit was vandaag niet het geval :p Jammer :(
iDarkDesign
Transformer

24 mar 2007, 18:42

Nee, intereseert ze allemaal niets.

iDD..... dat heb ik al lang geleden opgegeven

Terug naar “MINI Spotting”