Nieuw rubber voor SCUD mobiel
- SCUD
- Mod virus alert!
Bericht
Nieuw rubber voor SCUD mobiel
Eindelijk toch maar die RunFlats eraf gegooid. Kan er maar niet aan wennen, zo stug en hard, oncomfortabel. Zat al lang te twijfelen of ik er nou Yokohama's onder zou zetten of niet, en heb het toch uiteindelijk maar gedaan. Wat een verschil met RF's!!! En ze zien er nog geinig uit ook (over smaak valt natuurlijk te twisten).

Surreality Just Got Funky!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Corgilist
- Be Mini
Bericht
Heb je nu wel gedacht aan een mobility set
beetje lullig als je nu een lekke band krijgt.
Ik had hetzelfde probleem, en geen reserveband
en geen pompje en busje met schuim.
Hoorde niet bij de auto want hij heeft run-flat banden.
tja, de mijne dus niet, maar nu kan ik weer zonder zorgen de weg op.
(kosten +- 97 euro)
daarbij zit dan een busje schuim, een compressor, mooie zwarte handschoentjes, en een handleiding, dit alles verpakt in een mooi MINI hoesje)
beetje lullig als je nu een lekke band krijgt.
Ik had hetzelfde probleem, en geen reserveband
en geen pompje en busje met schuim.
Hoorde niet bij de auto want hij heeft run-flat banden.
tja, de mijne dus niet, maar nu kan ik weer zonder zorgen de weg op.
(kosten +- 97 euro)
daarbij zit dan een busje schuim, een compressor, mooie zwarte handschoentjes, en een handleiding, dit alles verpakt in een mooi MINI hoesje)
- iDarkDesign
- Transformer
- SCUD
- Mod virus alert!
Bericht
Klopt Maaij, het zijn de Parada Spec 2. Vondt ze vorig jaar op de beurs in Essen al vreselijk mooi. Voor zover je een band "mooi" kunt vinden. Ze schijnen bij goed weer SUPER te gedragen, veel grip. Ze hebben wel eerlijk gezegt dat het bij nat weer geen "super" grip zal zijn. Had ik wel verwacht, en vindt ik geen ramp.
Ja, het nadeel van GEEN RF's heb ik nu maar opgevangen door een busje lucht en schuim in dekofferbak te plaatsen, en hopen dat ik hem niet hoef te gebruiken.
Ja, het nadeel van GEEN RF's heb ik nu maar opgevangen door een busje lucht en schuim in dekofferbak te plaatsen, en hopen dat ik hem niet hoef te gebruiken.
Surreality Just Got Funky!
Onze sponsors