klopt, thnkx voor het nakijken overigens.frankie schreef:Denk dat ik me vergist heb, er staat letterlijk:
"Ersetzen Steuerkette (erschwerter Ausbau)".
Het verzwaarde zegt dus over de reparatietijd niet over de ketting zelf lijkt me.

klopt, thnkx voor het nakijken overigens.frankie schreef:Denk dat ik me vergist heb, er staat letterlijk:
"Ersetzen Steuerkette (erschwerter Ausbau)".
Het verzwaarde zegt dus over de reparatietijd niet over de ketting zelf lijkt me.
Marcel Always Open schreef:MINI dealers verwijzen altijd naar MINI Nederland voor de beslissingen over garantiegevallen.
en dan is "Coulance" iets anders dan garantie?
In mijn ogen is het de dealer die alleen rapporteert, en de importeur die alles beslist, plus de richtlijnen voor coulance neerzet.
Denk het ook wel, anders zou ik daar even wat steekwoordjes laten vallen zoals:Getzz schreef:De MINI dealer. Heb nu de vraag voorgelegd aan MINI Nederland
Edit: Net teruggebeld door MINI Nederland. Moest even contact opnemen met de dealer. De dealer beslist of iets onder coulance wordt gedaan ofniet als er daadwerkelijk een probleem wordt geconstateerd. Dus back tot the dealer..maar daar komen we vast uit
Was volgens mij bij Jan al zo dat hij op de bank bij Beek niet de PK's haalde die hij had moet halen.boris_brznjef schreef:klopt die is van Wilco inderdaad. Die gaat niet zo heel lekker en heeft een paar pk's met pensioen gestuurd.
Bij die van wie bedoel je Werner: bij die van mij of die van Wilco ?werner schreef:Dat ze niet gewoon een nieuw blok monteren! lijkt mij goedkoper dan wat er nu gebeurt.
Qua kosten heb je gelijk, maar ze zullen toch ooit een keer de oorzaak willen weten in Munchen. De clubman van Adriaan is altijd zo goed onderhouden, een beter testobject vindt men ook niet!werner schreef:Dat ze niet gewoon een nieuw blok monteren! lijkt mij goedkoper dan wat er nu gebeurt.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors