Het grote photoshop topic ;)
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is een Opel
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik ben zo scherp jonguh!
maar serieus.....Opel...

maar serieus.....Opel...

MINI Dubman '07 PureSilver

- maus105
- Bonkey
Bericht
OPC zijn toch wel hele dikke versies van opel hoor
Wat ik vaak minder vind is dat je van binnen een mpv gevoel krijgt omdat het dashboard zo diep zit. De corsa heeft ook nog is die gelakte delen op het dshboard wat ik niet zo mooi vind, maar voor de rest niks mis mee!
Zeker de nieuwe astra OPC in het blauw

Wat ik vaak minder vind is dat je van binnen een mpv gevoel krijgt omdat het dashboard zo diep zit. De corsa heeft ook nog is die gelakte delen op het dshboard wat ik niet zo mooi vind, maar voor de rest niks mis mee!
Zeker de nieuwe astra OPC in het blauw

- Roy - Boy
- Nieuwsgierig
Bericht
Hey hey,
het uiterlijk van mijn MINI One is nog een beetje te standaard, hier wil ik graag wat aan veranderen.
Nou was ik aan het denken om de A panelen en de lijst onder het voorraam in een matte kleur te laten dippen, net zoals het hart van mijn Rota RB velgen, dus niet de gepolijste rand. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit in welke kleur.
Ik ben aan het twijfelen tussen:
- mat zwart
- mat blauw
- mat groen
- mat grijs

Zou iemand van jullie dit kunnen photoshoppen?

Verlagingsveren liggen klaar en komen er na de winter onder
Als het mogelijk is, kan de MINI dan ook al verlaagd worden?
Bij voorbaat dank.
het uiterlijk van mijn MINI One is nog een beetje te standaard, hier wil ik graag wat aan veranderen.
Nou was ik aan het denken om de A panelen en de lijst onder het voorraam in een matte kleur te laten dippen, net zoals het hart van mijn Rota RB velgen, dus niet de gepolijste rand. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit in welke kleur.
Ik ben aan het twijfelen tussen:
- mat zwart
- mat blauw
- mat groen
- mat grijs

Zou iemand van jullie dit kunnen photoshoppen?

Verlagingsveren liggen klaar en komen er na de winter onder

Als het mogelijk is, kan de MINI dan ook al verlaagd worden?
Bij voorbaat dank.
| Mini 850 - 1975 | MINI Cooper Clubman - 2008 |
- maus105
- Bonkey
Onze sponsors