binnen een maand zit alles eronder

Ben blij dat je tevreden bent, maarja kon ook bijna niet anders... AlhoewelSWmini schreef: Haha, nog eens thanks, heb op 2 velgen nieuwe dunlops moeten leggen maar voor de
rest ben ik heel tevreden
Hoorde dat jij ze ook wou, deze keer ben ik voor de 1ste x is eerste bij zoietsCasper schreef:Mooi tijdsbestek een maand![]()
Ik zag het ja, heel mooi velgen ook die je gekocht hebt .Wordt wel een mooi projectje stilletjes, zeker die stickerMini-Cooper schreef:Ben blij dat je tevreden bent, maarja kon ook bijna niet anders... AlhoewelSWmini schreef: Haha, nog eens thanks, heb op 2 velgen nieuwe dunlops moeten leggen maar voor de
rest ben ik heel tevreden
ze nooit zo mooi uit zullen zien als de 18 inch van je.
Ik heb mijn nieuwe velgen ook voorzien van nieuwe banden, en schroefset besteld en nieuwe witte pinkers achterlichten
op de kop kunnen tikken op ebay dus als ik in maart terug ben van Spanje, dan wordt hier ook gesleuteld
Snap ik maar al te goed, alles ineens doen haalt ook alle fun eraf vind ikCasper schreef:Ja klopt zal vast heel mooi worden. Maar ik heb nog een aantal mod liggen en wil die nu eerst even allemaal afronden voor ik weer aan de volgende mod begin. Maar veel succes hoor.
@coaten is harder dan spuiten maar is in kleur beperkt dus minder last van beschadigingen maar bij spuiten kan je spot repair doen en bij coaten niet.
Zou inderdaad voor die bandenmaat gaan normaalspeedy schreef:coaten is beter bij steenslag maar je motorkap is toch ook niet gecoat![]()
mijn tenzo zijn ook gespoten en daar zie je best een puntje steenslag op maar valt reuze meeals je voor 215/35/18 banden gaat dan is de rand net beschermd en daar dus al geen kans op steenslag (wat het meeste voorkomt)
Studentenbudget?SWmini schreef:Moesten ze bij jou niet dik gestaan hebben had ik ze ook niet gekochtspeedy schreef:zal zeker weten dik staan die wielen want dat was bij mij ook zo![]()
Wel even wachten met spuiten van bumper en plaatsen diffusor nu, 2013 gaat iets te hard
voor mijn studentenbudget
Onze sponsors