P5ycH0's R56 AB fJCW
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Schuifmaat kan niet want het buitenste gedeelte waar de remblokken niet komen slijt niet af. Daardoor kun je met een schuifmaat de dikte niet meten. Daar zal ik een ander stuk gereedschap voor moeten gebruiken...mushrop schreef:Ik zou ze toch even met een schuifmaat meten dude, dan weet je het zeker.
Maar upgraden is altijd een positief ding uiteraard. en dit is natuurlijk het perfecte excuus
- RickyJCW
- 4 op een rij!
Bericht
Met de schuifmaat meet je niet naukeurig genoeg en zul je last hebben van het randje op je remschijf.
(ja, ik ben een beidehandje)
Remschijf dikte meten we met een micro meter he vriend!mushrop schreef:Ik zou ze toch even met een schuifmaat meten dude, dan weet je het zeker.
Maar upgraden is altijd een positief ding uiteraard. en dit is natuurlijk het perfecte excuus

Met de schuifmaat meet je niet naukeurig genoeg en zul je last hebben van het randje op je remschijf.

Mini Cooper S JCW Rotiform Nue
- cooperke s
- Bijna verslaafd
- Aantje
- Bijna verslaafd
Bericht
Tipje is om je remschijven af te laten draaien. Als je ze vervangt kan het weer opnieuw voorkomen.
Kromme remschijven komt doordat het metaal is gaan werken nadat het goed warm is geweest. Een remschijf trekt meestal maar 1 keer krom omdat daarna de spanning uit het metaal weg is. Als je je remschijven daarna laat afdraaien zijn ze daarna weer recht.
Met nieuwe schijven los je het probleem slechts tijdelijk op.
Kromme remschijven komt doordat het metaal is gaan werken nadat het goed warm is geweest. Een remschijf trekt meestal maar 1 keer krom omdat daarna de spanning uit het metaal weg is. Als je je remschijven daarna laat afdraaien zijn ze daarna weer recht.
Met nieuwe schijven los je het probleem slechts tijdelijk op.
Onze sponsors