Jefkeuh's Coupé SD ... Update + nieuwe foto's August '14 p18

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 jan 2013, 11:06

boris_brznjef schreef:
Casper schreef:Goed om te lezen dat alles weer in orde is. Nu maar weer genieten van je mooie coupe
vooral ook omdat ie sneller is dan jouw coupetje :p

topper dat ie weer gefixt is en raar dat ze 1 blokje zijn vergeten :s

Heb er vrede mee hoor Boris als mensen sneller zijn. Boris ben tevreden met me coupetje :mrgreen:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

31 jan 2013, 22:49

boris_brznjef schreef:
Casper schreef:Goed om te lezen dat alles weer in orde is. Nu maar weer genieten van je mooie coupe

Het is idd vreemd dat ze 1 blokje vergeten zijn, daarmee dat de verkoper er niet mee kon lachen. Achja, alles gefixed en voorlopig geen problemen :D
En wat hebben jullie met dat mijne sneller is dan die van Casper?? :O Casper rijdt toch een S ?!?! :s
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 feb 2013, 00:14

MiniJefkeuh schreef:
boris_brznjef schreef:

Het is idd vreemd dat ze 1 blokje vergeten zijn, daarmee dat de verkoper er niet mee kon lachen. Achja, alles gefixed en voorlopig geen problemen :D
En wat hebben jullie met dat mijne sneller is dan die van Casper?? :O Casper rijdt toch een S ?!?! :s
Ik heb ook geen idee misschien omdat jij meer koppel heb denk dat het niet zoveel uitmaakt qua snelheid en ja ik heb een S dus geen idee. :mrgreen:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

01 feb 2013, 15:46

Een SD is absoluut geen S-killer hoor :mrgreen:, hij is absoluut niet traag, maar om nu te zeggen dat hij een S aankan, Nou nee hoor! :P
Misschien na een chipje... :P
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

14 feb 2013, 16:16

Zo, even een kleine update :D

Afgelopen zondag 3 busjes plastidip besteld voor een klein "projectie". Een busje zwart voor de koplampringen, grill-omlijsting en misschien nog de beltline, een busje rood voor een klein testje ergens in en rond de Mini en dan nog een busje glossifier om het allemaal mooi glanzend te hebben. :mrgreen:

Nou was het vandaag mijn geluksdag, en zijn de busjes aangekomen :yeah, zo dadelijk maar eens een test doen op een stukje van de chrome grill van me oude Cooper, zodat ik weet hoe het juist werkt.

Tips zijn altijd welkom! :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Owja, de wishlist/modlist op pag. 1 zijn geüpdate! :D
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

14 feb 2013, 19:30

De plasti Dip test is aardig gelukt, dus wil ik wel overgaan tot het spuiten van de koplampringen, maar laat nu daar het probleem beginnen :D
Hoe verwijder ik deze in hemelsnaam uit de motorkop? Ben daarnet even gaan kijken, maar krijg er niet veel beweging in. Ik zie een soort clipjes zitten die ik "achteruit" kan duwen, maar dan nog beweegt er niet veel...
Ook bij de bovenste rand van de grill zie ik niet bepaald iets zitten waar ik aan kan duwen of dergelijke :S

Iemand raad?? Alvast bedankt! :D
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2013, 19:35

Er is een topic voor

http://www.newminiclub.nl/forum/about25579.html

Alleen ik weet niet hoe het weer bij jou is, :mrgreen: maar ik zou even oppassen met de vorst maakt plastic nog al breekbaar
maus105
Bonkey

14 feb 2013, 19:45

Hier iets over de grill.
http://www.newminiclub.nl/forum/about4265.html

Probeer is diy headlights op google ofzo.
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

14 feb 2013, 19:47

@Casper: Super! Had niet gelezen dat het over een 2nd Gen ging :P
Het weer is hier niet veel beter dan bij jullie geloof ik, maar de wagen staat droog en warm geparkeerd :D, dus misschien krijg ik er zo geen problemen mee ;)

Ik hou jullie op de hoogte!
Laatst gewijzigd door MiniJefkeuh op 15 feb 2013, 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2013, 19:49

Succes gaat vast mooi worden en zo niet dan heb je voor een paar tientje +/-35 euro een nieuwe grille rand in glans zwart. Bij de dealer maar het is het proberen waard

Zie mijn topic ik heb er ook 1 gekocht
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

14 feb 2013, 19:54

Weet ik, al zei mijn domme dealer dat ze enkel in het chrome te krijgen zijn :P
Maar ik wou het toch maar eens proberen, kon ik gelijk de koplampringen voor en achter dippen, en als het mooi wordt, heb ik wat tientjes uitgespaard die ik aan andere mod's kan uitgeven :mrgreen:
speedy
NMC Legend
NMC Legend

15 feb 2013, 07:05

of paar tientjes extra weggegooid :roll:
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 feb 2013, 09:43

Ik hoop dat je genoeg hebt.... Want er gaat een berg stront over plasti dip nederland uitgesmeerd worden haha.

Beste Plastidippers, wegens enige onduidelijkheid over een milieu verordening is per direct de levering van Plasti Dip spuitbussen aan consumenten gestaakt. Wij hebben dit in onderzoek en proberen zo spoedig mogelijk de leveringen te hervatten.
Bedrijven met een geldig Kvk en BTW nummer kunnen ons rechtstreeks benaderen voor leveringen.
Onze excuses voor het eventuele ongemak!

Heel erg leuk en fijn dat ze de Amerikaanse plastidip verkopen. Maar die worden standaard niet naar europa verscheept ivm andere normen van het draag gas.. Heb dit zelf ook in het begin per mail van Dip Your Car te horen gekregen. Als je op de link klikt staat er ook een shitload aan info en tips. Altijd makkelijk.

Succes iig!! enne :Foto
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom

Terug naar “Show your ride”