Jefkeuh's Coupé SD ... Update + nieuwe foto's August '14 p18
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
@Batje: Thanks voor dat berichtje over de plastidip! Had het nog niet gelezen op de website. Ik heb de mijne besteld voor dat ze dat bericht geplaatst hebben, maar hij is gisteren verstuurd en geleverd, dus ik heb er geen problemen met gehad 
@Speedy: Ik weet dat het maar een "tijdelijke" oplossing is, maar is het niet mooi of staat het mij niet aan, trek ik het er gewoon weer af en is er niets gebeurd. Het zijn dan wel een paar tientjes weggegooid, maar het verschil in prijs is er wel! Ik heb nu zo'n €25 betaald voor de zwarte dip en glans, en als ik alle omlijsting bij de dealer in het zwart besteld, zit ik rond de €100... Dus was de keuze snel gemaakt!
Ik ben momenteel bezig met het demonteren, achterlichtringen zijn gelukt, koplampringen ben ik ook uit, maar de bovenste lijst van de grill will niet lukken :S, even de voorhamer er bijhalen
Foto's volgen Asap!

@Speedy: Ik weet dat het maar een "tijdelijke" oplossing is, maar is het niet mooi of staat het mij niet aan, trek ik het er gewoon weer af en is er niets gebeurd. Het zijn dan wel een paar tientjes weggegooid, maar het verschil in prijs is er wel! Ik heb nu zo'n €25 betaald voor de zwarte dip en glans, en als ik alle omlijsting bij de dealer in het zwart besteld, zit ik rond de €100... Dus was de keuze snel gemaakt!
Ik ben momenteel bezig met het demonteren, achterlichtringen zijn gelukt, koplampringen ben ik ook uit, maar de bovenste lijst van de grill will niet lukken :S, even de voorhamer er bijhalen

Foto's volgen Asap!
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Heb eventjes snelle hulp nodig!
Ik heb de indruk dat, als ik het bovenste gedeelte van de grill-omlijsting wil verwijderen, de soort "clipjes" gaan afbreken... Als dat het geval is, kan ik hem niet meer terugplaatsen...
Of lukt het gewoon zonder alles te vernielen?
Thanks!
Ik heb de indruk dat, als ik het bovenste gedeelte van de grill-omlijsting wil verwijderen, de soort "clipjes" gaan afbreken... Als dat het geval is, kan ik hem niet meer terugplaatsen...
Of lukt het gewoon zonder alles te vernielen?
Thanks!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar ik persoonlijk zou het zien als een test als het mooi staat dan zou ik het kopen in zwart.
Nou nou nou een vermogen wij moeten ook op de kleintjes letten robboris_brznjef schreef:x2! ding kost een vermogen dan kan een 10tje meer of minder er wel af toch?speedy schreef:dat is zo! maar zo'n dikke coupe verdient echt laagje lak vind ik persoonlijk

- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Zo, de achterlichtringen zijn gespoten, zit alleen met een dilemma'tje:
Ze mat-zwart houden (staat wel lekker dik vind ik
)
Of de glanslaag erover zetten...
Na 2laagjes

Na 4laagjes

Ze mat-zwart houden (staat wel lekker dik vind ik

Of de glanslaag erover zetten...

Na 2laagjes

Na 4laagjes

- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
En glanzend zijn ze! Nu wachten tot ze droog zijn 
Oh en Casper, de bovenste grill-lijst is gelukt!
Zonder brokken te maken
, een klein hamertje deed wonderen! 

Oh en Casper, de bovenste grill-lijst is gelukt!

Onze sponsors