Jefkeuh's Coupé SD ... Update + nieuwe foto's August '14 p18

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

16 feb 2013, 15:07

Zo, na 2dagen klussen eindelijk het resultaat :D
Ben toch voor de glans gegaan, al had ik gedacht dat ze harder zouden blinken..
De grill-omlijsting vind ik super geslaagd, maar over de achterlichtringen ben ik nog niet 100% overtuigd :s, even afwachten of het mijn zin blijft :D

Hier de :Foto natuurlijk!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 feb 2013, 15:10

Staat zeker niet slecht hoor!!

Vind het achter wel lekker staan zo op de foto's
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 feb 2013, 15:11

Vind het echt mooi geworden. Goed gedaan man en keuze voor glans ook

netjes hoor mooie mod :icon_top:

Ik zeg, je bent toch bezig de koplampringen ook
speedy
NMC Legend
NMC Legend

16 feb 2013, 15:16

heel mooi 8)
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

16 feb 2013, 15:27

Casper schreef:Vind het echt mooi geworden. Goed gedaan man en keuze voor glans ook

netjes hoor mooie mod :icon_top:

Ik zeg, je bent toch bezig de koplampringen ook

Koplampringen ben ik van plan ook nog te doen, maar ben bang dat ik niet meer genoeg plastidip in me bus heb voor de 2 ringen :S, er gaat namelijk heel wat "verloren" bij het spuiten, de tafel waar ik het opgedaan heb ziet ook zwart nu :mrgreen:

Ik bekijk het nog even, hopelijk kan ik snel weer bijbestellen zodat ik wat reserve heb ;)
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 feb 2013, 15:41

:mrgreen: leuke mod zo'n gedipte keukentafel. scheelt je weer een tafelkleed.

Maar ik vind het er echt goed uitzien goede keuze ook de achterlichten zien er mooi uit
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

18 feb 2013, 19:32

Zo'n 2 weken geleden is de wagen binnen geweest voor een motorstoring. Hij gaf geen vermogen meer als hij had stilgestaan, ongeacht de tijdsduur.

Nu heeft de wagen er sinds zaterdag weer last van :cry: als ik vertrek blijft hij hangen rond de 1800rpm, bij het gasgeven lijkt het alsof er ergens een onderbreking zit waardoor de wagen geen gas kan geven....
Gisterenmiddag ging ik een eindje rijden en gaf hij de volgende motorstoring: Geen vermogen beschikbaar, uw wagen heeft momenteel het volledige vermogen niet tot zijn beschikking en gelieve zo snel mogelijk contact op te nemen met de dealer...
Het lijkt deze keer ook erger te zijn dan vorige keer :O... Het vreemde is ook, dat hij het niet altijd heeft en niet afhangt van temperatuur of tijd, en vanaf hij wel vermogen geeft, het probleem lijkt opgelost :s

Morgen maar eens bellen en horen wat ze te zeggen hebben,, koop je een wagen en op 2 maanden tijd 2x hetzelfde probleem, enkele deze keer erger! Vorige keer was er ergens een klep die bleef hangen en zo geen doorstroming gaf...

Wordt zeker vervolgt!
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 feb 2013, 19:35

Dan zit die in zijn noodloop en geeft hij inderdaad beperkt vermogen om wel de dealer te halen maar geen schade te veroorzaken. Succes man wees blij dat we garantie hebben zal vast snel opgelost worden
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 feb 2013, 19:39

Je wagen slaat in een noodloop situatie. De computer zorgt er dan voor dat de motor zo min mogelijk belast wordt zodat je de dealer nog kunt bereiken hopelijk zonder schade aan te richten.
Gewoon ff terug naar de dealert, die fixed het wel weer. Voorlopig heb je garantie zat.

Wel erg vervelend als je een nieuwe auto aanschaft !!.

Edit: volgende x zal ik nog sneller typen Casper ;-)
Laatst gewijzigd door P5ycH0 op 18 feb 2013, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 feb 2013, 19:40

hahaha 2 mensen die het zelfde tegelijk zeggen nou dan moet er wel een kern van waarheid in zitten
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

18 feb 2013, 19:44

Dat is nu net het vreemde! Hij gaf de storing aan op de boordcomputer, ik parkeer de wagen, stap 15min weer in en de storing is weg! :s dus ook weg noodloop...
Maar eens hij de storing gegeven heeft, zit die toch in de computer als de dealer hem uitleest niet? Hopelijk van wel, anders heb ik geen enkel "bewijs" van de problemen...

Hopelijk lossen ze het deze keer deftig op, anders zet ik de dealer wel een keer op z'n kop :P het zal dan wel snel opgelost worden...
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 feb 2013, 19:48

Ja, storingen worden opgeslagen.
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

19 feb 2013, 14:29

Daarnet even de dealer gebeld voor het motorprobleem, en er is een nieuw "systeem". Ik moest de Mini Mobility bellen, en deze komen dan langs om te kijken wat het probleem is.
Belde er nog een andere vriendelijke man om te vragen wat juist het probleem is, om een soort diagnose te stellen. Deze vertelde mij dat het het beste is om de Mini te laten takelen naar de dealer, zodat zei hem volledig kunnen nakijken.

Hopelijk valt het allemaal een beetje mee, en moet ik de Mini niet te lang missen :(

Wordt vervolgt!
thaward
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:

23 feb 2013, 19:47

hopelijk vinden ze het snel en is het niet te erg..
Altijd jammer met een nieuwe wagen :?
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

23 feb 2013, 22:49

Gisterenmorgen telefoontje van de dealer om te zeggen dat de wagen opgehaald kon worden! :mrgreen:
Gisterenmiddag na school onmiddelijk naar de dealer gereden natuurlijk :P. Druksensor was kapot en is vervangen, ritje naar huis was weer heerlijk genieten en tot nu toe geen problemen ondervonden.
Hopelijk blijft dat zo en kan ik vanaf nu heerlijk gaan genieten met de lente en zomer in aantocht! :mrgreen:

Terug naar “Show your ride”