Toch maar even voorstellen, 2 weken geleden m'n nieuwe daily driver opgehaald. Een R58 Cooper S-je.
Als verstokt BMW rijder is het wel even wennen, maar toch, ondanks het inleveren van een paar cylinders en aandrijving op de andere kant is het een verrassend leuk en toh best zuinig wagentje. Die auto moet wel een beetje voor een vent zijn, aandrijving en sturen doet ie met de voorwielen en ik liet me net vertellen dat vrouwen toch niet echt goed zijn in multitasken zijn ;-)
Tommy stelt zich voor
- Tommy_hf
- Enthousiast
Bericht
Beetje simpele mobielfoto's van van de week dan maar:

:-)
Ik heb er een 3 serie coupe op ingeruild. Voor echt lange ritten zweef ik nog met een E39 lifestyle edition en als de zon schijn een Z4 3.0iS. Eigenlijk heb ik nu eindelijk m'n kleine betaalbare dreamgarage :-)

:-)
Ik heb er een 3 serie coupe op ingeruild. Voor echt lange ritten zweef ik nog met een E39 lifestyle edition en als de zon schijn een Z4 3.0iS. Eigenlijk heb ik nu eindelijk m'n kleine betaalbare dreamgarage :-)
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
En weer een dikke Coupe erbij. Valt me op dat de laatste tijd veel nieuwe leden een coupe of roadster hebben... Erg mooi!
- Mini-Cooper
- Mod virus alert!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik had een 5 serie, PJV reed BMW en deze reed eerst en nog BMW. En we hebben allemaal voor een coupe gekozen vind het apart. Maar heel veel plezier van je mooie coupe heb je nog wat info over de opties en het interieur?
Groet Casper
en wat nog opvallender is (vind ik teminste)louisvdd76 schreef:En weer een dikke Coupe erbij. Valt me op dat de laatste tijd veel nieuwe leden een coupe of roadster hebben... Erg mooi!
Ik had een 5 serie, PJV reed BMW en deze reed eerst en nog BMW. En we hebben allemaal voor een coupe gekozen vind het apart. Maar heel veel plezier van je mooie coupe heb je nog wat info over de opties en het interieur?
Groet Casper
- Tommy_hf
- Enthousiast
Bericht
Thanks for the warm welcome :-)
Interieur heb ik carbon black punch leer met verwarmde sportstoeltjes, niet de prachtige recaro's :-(, pianolak, beige inleg in de deuren en armsteunen evenals de kneeroll , Connected/Wired/Red hot/Chili/City en nog eea aan goodies, dus dimmende spiegels binnen en buiten, inklappend, bixenon, regensensor, uitgebreid verlichtingspakket en opbergpakket. volgens mij mis ik nog zat, maar umm meer dan ik op de BMW had ;-)
Interieur heb ik carbon black punch leer met verwarmde sportstoeltjes, niet de prachtige recaro's :-(, pianolak, beige inleg in de deuren en armsteunen evenals de kneeroll , Connected/Wired/Red hot/Chili/City en nog eea aan goodies, dus dimmende spiegels binnen en buiten, inklappend, bixenon, regensensor, uitgebreid verlichtingspakket en opbergpakket. volgens mij mis ik nog zat, maar umm meer dan ik op de BMW had ;-)
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het hele upgraden is wat meer een ding hier dan op recente BMW's maar wel erg leuk je kan hem echt je eigen ride maken wat jij mooi vind. Kijk bv maar op mijn Topic en die van PJV
Succes en geniet er van hoop je te zien op een van de ritten of op een Meet
Ja klopt op de Mini zit meer dan we gewend zijn dan op de BMW'sTommy_hf schreef:Thanks for the warm welcome :-)

Succes en geniet er van hoop je te zien op een van de ritten of op een Meet
- Tommy_hf
- Enthousiast
Bericht
Ik vrees met grote vrezen haha. De mini heb ik gekocht als sensible daily driver. Met als idee de Z4 als speelauto te houden voor mooi weer en rondjes nurburgring. Maar ik betrap me wel erop dat ik op internet weer zit te kijken naar allerlei opties om de mini aan te passen :-) The modbug has bitten. Nu had ik dat al terwijl ik de auto nog niet had opgehaald ;-) Gelukkig is de eerste serie inrijkilometers nu klaar en kan ik een beetje meer gassen :-)
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hahaha zal je een voorbeeld geven ik had op me E60 als gekochte opties winterbanden thats it
(op de fabrieksopties na)
Ik heb de coupe nu 3 mnd en ik heb al Akra uitlaat, een diffussor, andere velgen, dumpvalve, hij gaat verlaagd worden en er komt nog meer dus het is redelijk verslavend als je de smaak te pakken hebt
Succes, maar de Z4 is een prachtige auto die standaard ook al heel mooi is

Ik heb de coupe nu 3 mnd en ik heb al Akra uitlaat, een diffussor, andere velgen, dumpvalve, hij gaat verlaagd worden en er komt nog meer dus het is redelijk verslavend als je de smaak te pakken hebt
Succes, maar de Z4 is een prachtige auto die standaard ook al heel mooi is
- Tommy_hf
- Enthousiast
Bericht
Grappig, verlaging zat ik al naar te kijken. Daar kan beek voor weinig wel wat mee, maar twijfelde of ik dat moest doen, het JCW onderstel was als compleet onderstel te hard en stuiterde gewoon van z'n lijn in bochten. Ik weet dus alleen niet wat een stel eibach veren doen en die lipjes onder de bumper spelen nu al voor straatvegers.
Ik weet eigenlijk al wel zeker dat de mini niet "standaard" blijft.De 5 is nog standaard, de Z4 is alleen technisch wat verbeterd om hem ook wat beter circuitgeschikt te maken. Then again, that's the fun of a mini :-)
Ik weet eigenlijk al wel zeker dat de mini niet "standaard" blijft.De 5 is nog standaard, de Z4 is alleen technisch wat verbeterd om hem ook wat beter circuitgeschikt te maken. Then again, that's the fun of a mini :-)
Onze sponsors