In neem aan dat het een weloverwogen beslissingen is geweest Ragnar.
Jammer voor je dat hij in de verkoop gaat (komt vast vroeg of laat weer wat moois terug)
Maar soms zijn andere dingen belangrijker dan een MINI ( zegt deze oude man uit ervaring )
Succes met de verkoop van de mooiste Clubbie van de club.
Loop al een tijdje te dubben over de mini. En omdat tegenwoordig zelf veel geld mee moet nemen voor oude woningen die je om wilt bouwen tot je eigen Paleis. Dus gaan alle fietsen en de mini er maar eerst maar even uit. Daarnaast ben ik toe aan een nieuw project. Mini? waarscheinlijk wel. Welke? geen keuze gemaakt.
Maar hij is nog niet weg hè. Dus we genieten er elke dag nog van. En misschien hebben we mazzel en een bank heeft een goed humeur.
eerst maar een rustig denken wat ik wil. kleine meid wordt ook groter dus de kinderwagen kan ook thuis blijven. Ik heb nog geen idee. eerst deze weg en dan zien we wel verder. Voorlopig geniet ik nog steeds van de MCCS. het rijdt zo heerlijk..
De nieuwe 320i met m pakket Meer dan voldoende voor op de Nederlandse wegen haha (320d ook heerlijk). Zeer mooie auto die je te koop zet, zal ongetwijfeld een liefhebber interesse in hebben