Ook niet, daar krijg je gewoon een bewerkt (met de dremel) rooster bij waarmee je het standaard rooster vervangt.speedy schreef:er word ook beweerd dat een Forge zonder aanpassingen gemonteerd kan worden maar dat is alleen het geval met de normale s bumper en niet met de aero.
AJEDE's R56 sJCW >> OPGEHAALD...
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
En voor de goede orde, het niet hebben van een reservewiel is voor de ANWB geen geldige reden voor repatriering, dus heb je een lekke band, kan het niet gefixt worden, draai je zelf op voor de afsleepkosten.
Ik kan uit eigen ervaring meedelen, dat zo'n kitje sucks. Dat werkt vaak niet, bij mij dus ook niet.Casper schreef:en dan koop ik wel een reparatiekitje voor eventuele pech
En voor de goede orde, het niet hebben van een reservewiel is voor de ANWB geen geldige reden voor repatriering, dus heb je een lekke band, kan het niet gefixt worden, draai je zelf op voor de afsleepkosten.
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat had ik nog nooit gehoord, goed te weten!
Wel vreemd allemaal, maar goed. Houdt wel in dat we de Evolve iig niet verkeerd hadden gemonteerd... hahahaha
Dus dat grote (aangepaste) onderrooster wordt er dan bij geleverd?frankie schreef:Ook niet, daar krijg je gewoon een bewerkt (met de dremel) rooster bij waarmee je het standaard rooster vervangt.speedy schreef:er word ook beweerd dat een Forge zonder aanpassingen gemonteerd kan worden maar dat is alleen het geval met de normale s bumper en niet met de aero.
Wel vreemd allemaal, maar goed. Houdt wel in dat we de Evolve iig niet verkeerd hadden gemonteerd... hahahaha
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kans dat je plat rijdt is (normaal) heel klein en als het dan gebeurd, pech!
Dan moet ook dat setje niet werken, naja, die kans durf ik wel te nemen. Maar ja, 80% van de kilometers rij ik ook hier in de buurt, dan bel ik wel de jongens van het bandenbedrijf.
Wegwezen met die RF's! (als zomerbanden dan welteverstaan!!)
Tja, voor mij absoluut geen reden om toch RF te houden.frankie schreef:Ik kan uit eigen ervaring meedelen, dat zo'n kitje sucks. Dat werkt vaak niet, bij mij dus ook niet.Casper schreef:en dan koop ik wel een reparatiekitje voor eventuele pech
Dan moet ook dat setje niet werken, naja, die kans durf ik wel te nemen. Maar ja, 80% van de kilometers rij ik ook hier in de buurt, dan bel ik wel de jongens van het bandenbedrijf.

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klopt inderdaad, je krijgt dat "nieuwe" onderrooster er gewoon bij, dan past het zogenaamd dus "zonder aanpassingen"ajede schreef:Dus dat grote (aangepaste) onderrooster wordt er dan bij geleverd?frankie schreef:Ook niet, daar krijg je gewoon een bewerkt (met de dremel) rooster bij waarmee je het standaard rooster vervangt.speedy schreef:er word ook beweerd dat een Forge zonder aanpassingen gemonteerd kan worden maar dat is alleen het geval met de normale s bumper en niet met de aero.

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, dat dacht ik dus ook altijd. Tot ik met 2 kids langs de A1 stond met een lekke winterband en een reparatiekitje dat niet werkte. Ik had nog mazzel dat de ANWB man, die na bijna 2 uur verscheen, er bij mij een prop in kon schieten zodat ik weer verder kon. Maar ik heb toch mooi bij de dealer een noodwiel besteld, gelukkig zit daar in de Clubman gewoon ruimte voor onder de bagagebodem.ajede schreef:Tja, voor mij absoluut geen reden om toch RF te houden.frankie schreef:Ik kan uit eigen ervaring meedelen, dat zo'n kitje sucks. Dat werkt vaak niet, bij mij dus ook niet.Casper schreef:en dan koop ik wel een reparatiekitje voor eventuele pech
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bedankt gozer, maar was om kwart over 4 in Ede en heb er gewoon de tijd niet meer voor gehad vanmiddag.
Maar ben zeeer tevreden met mijn gepimpte dash nu en kont van de Mini, heerlijk!
Roy, nogmaals bedankt voor alles!
Zal morgen wat foto's plaatsen, komt goed...
Maar buiten alles om wat met Mini te maken heeft, was voor mij toch wel het nieuws van de dag wat de woonplaats is van de heer Angus Young.....
Ps. Zal je nog even die gegevens mailen over die software gigant....
Getzz schreef:Waar blijven die foto's!! Haha. Leuk je gesproken te hebben en echt een gave wagen heb je!

Bedankt gozer, maar was om kwart over 4 in Ede en heb er gewoon de tijd niet meer voor gehad vanmiddag.
Maar ben zeeer tevreden met mijn gepimpte dash nu en kont van de Mini, heerlijk!

Roy, nogmaals bedankt voor alles!
Zal morgen wat foto's plaatsen, komt goed...
Maar buiten alles om wat met Mini te maken heeft, was voor mij toch wel het nieuws van de dag wat de woonplaats is van de heer Angus Young.....

Ps. Zal je nog even die gegevens mailen over die software gigant....
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat? Woont hij in Aalten?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors