Mini Cooper S Roadster
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ik heb nog even zitten twijfelen tussen code 18307612477 (F-JCW demper tot 07/11) en de 18307628083 (F-JCW demper tot 09/12).
Tomtom had de 083 eronder gelegd en Jan heeft de 477.
Aangezien ik weet hou die van Jan klinkt en ik een berichtje had van Tom dat het nog een beetje tegenviel aangezien de uitlaat nog moest inbranden ben ik toch voor de 477 gegaan. Daar weet ik tenminste wat het resultaat is na inbranden...
Qua montage verwacht ik niet dat er verschil zit tussen de ophanging van mijn Roadster en die van Jan...
Dat wordt knallen van de zomer
Aangezien ik weet hou die van Jan klinkt en ik een berichtje had van Tom dat het nog een beetje tegenviel aangezien de uitlaat nog moest inbranden ben ik toch voor de 477 gegaan. Daar weet ik tenminste wat het resultaat is na inbranden...
Qua montage verwacht ik niet dat er verschil zit tussen de ophanging van mijn Roadster en die van Jan...

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Nee onder een Coupé of Hatch zou ik hem er wel onder zetten... maar onder een Roadster is het not my cup of tea... (sorry Jan)
Bovendien hij moet niet te bruut worden. Het is de daily drive van mijn vrouw. Voor mij is het mijn weekend-auto
Bovendien hij moet niet te bruut worden. Het is de daily drive van mijn vrouw. Voor mij is het mijn weekend-auto

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Alles moet voor 12 april gemonteerd zijn Peterpeter schreef:Hij zit er in april toch wel onder hè!?!? Anders maggie nie mee!!!!

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ze heeft het "sport" knopje nog niet gevonden... Dan valt het nog wel mee...Casper schreef:Die dif merkt je vrouw niet met het rijden die JCW wel. Denkt dat ze thuis komt met de melding "slecht nieuws de uitlaat is lek"
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
!! Montage is geen probleem, dat zou me echt verbazen.
Enne.... knallen in de sportstand doet'ie direct, daar hoef je hem niet voor in te branden
!
Heel goedlouisvdd76 schreef:Ik heb nog even zitten twijfelen tussen code 18307612477 (F-JCW demper tot 07/11) en de 18307628083 (F-JCW demper tot 09/12).

Enne.... knallen in de sportstand doet'ie direct, daar hoef je hem niet voor in te branden

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Nee Montage verwacht ik ook geen problemen mee te hebben. ff netjes uitmeten, slijptolletje erdoor en vervolgens vastzetten en ophangen.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Onze sponsors