Ik ben Wouter 29 jaar en kijk al een tijdje mee op het forum maar zal mij nu ook eens voorstellen aangezien ik al een aantal malen om raad en daad heb gevraagd.
Zelf rij ik een Nissan 350z (en een oude Nissan Serena als daily) echter gaat het hier nu even over de Cooper van mijn vriendin.
Het betreft een Cooper in de kleur Velvet Red van het bouwjaar 2003, nagenoeg alles meegespoten, xenon en inclusief een leder interieurtje.

Ze kocht de auto een aantal maanden geleden met een defect stuurhuis, daar was de prijs dan ook naar.
Aangezien ik zelf een brug heb dacht ik laat ik dat zelf eens vervangen. Na 2 uurtjes ploeteren was het gebeurd en reed de Cooper weer perfect, en het scheelde nog eens flink in prijs aangezien ik bij BMW 1200 euro had neer moeten tikken.
Na een maand of twee belde mijn vriendin mij op dat ze een flinke brandlucht rook en dat haar stuurbekrachtiging niet meer werkte... Jaja jullie raden het al, nu had de stuurpomp het begeven.
Kortom ik dacht laat ik dat ook eens proberen, helaas was alle bedrading verbrand dus dit had wat soldeerwerk en wat nieuwe bekabeling nodig. Maargoed ook dit is weer gelukt en het wagentje rijd weer als vanouds.
Nu maar hopen dat dit voorlopig het laatste is.
Inmiddels wat updates aan de auto aangebracht zoals instaplijsten met haar naam er ingegraveerd en een pook met glittersteentjes (jaja meisjes he)
Aangezien de auto toch wat stoerder moest worden heb ik een setje 18" replica Volk Racing TE37's aangeschaft welke glanzend zwart zijn gespoten om met het dak en de spiegels te matchen.
Samen met een mooi setje Toyo bandjes is het resultaat als volgt:

Uiteraard schreeuwt dit om een verlagingsupgrade! Kortom dat zal het volgende project wel gaan worden.
Verder staat het blinderen van de ramen nog op het programma en het aanpassen van de verlichting (Donkere koplampen en achterlichten)
Nou hier nog een fototje van alle wagentjes bij elkaar:

Groeten,
Wouter