De webspokes liggen bij Wheelcare om de randen te polijsten. Spuiten maar even achterwege gelaten en ga zelf misschien maar eens met Plastidip proberen.
mushrop schreef:Ben benieuwd! Plastidippen wordt wel matzwart hé
precies... net als op die foto dus
ik weet ook eigenlijk nog niet zeker wat ik het mooist vind. en om dan 250,- extra stuk te slaan op een zwart kleurtje als de zilveren harten nog hartstikke mooi zijn gaat me dan wat te ver. dan eerst maar eens een probeerseltje met plastidip wat ook weer te verwijderen valt
1. Spuit ik de harten nu ze gedemonteerd zijn in met plastidip?
Lijkt me wel lastig om dan in al die randjes onder de schroeven en langs de aansluiting met de velgrand weer alles er tussenuit te prutsen mocht ik toch willen teruggaan naar zilver
2. Als ik ga plastidippen met alles weer gemonteerd is het wel zaak om al die schroefgaten goed af te plakken. Is ook veel gedoe...
Wheelcare belde dat ik de velgen op kan halen dus zodra de sneeuw beneden de rivieren geruimd is
Overigens wel paar bizarre dagen:
- ons nieubouwproject komt in eindelijk in een stroomversnelling (joepie)
- mijn vrouw haar collega is onverwachts plots overleden
- ze heeft naast alle emoties nu dus ook ineens dubbel werk
- mijn oudste dochter van 8 blijft maar 39gr koorts houden sinds vrijdag
- de R52 heeft ineens een slepend geluid bij het achterwiel aan de passagierskant
(Wiellager? Remmen? Zaterdag maar weer ff langs Jan de Jong. Krijg er al een prive parkeerplaats )
Was weer een echt "wielen-weekeinde". Gisteren de webspokes opgehaald bij Wheelcare in Uden die de randen weer superbling gepolijst heeft. Heb er geen blanke lak op laten zetten, dus wordt regelmatig poetsen en in de rimwax of ik hoorde van iemand anders de tip om WD40 te gebruiken ?
De webspokes liggen al bij Profile tyrecenter samen met het setje Continental runflat bandjes om de set vast op te laten bouwen. Maar eerst maar eens wachten tot de pekel echt niet meer nodig en alle troep die nog op de weg ligt echt is weggespoeld.
En zaterdag de mini lekker vertroetelt. Weer helemaal fris schoon zowel van buiten als van binnen. En de rubber mattenset was in 10 minuten verkocht vanochtend. Natascha klaagde over rare plekken op haar hoge hakken dus kan het niet maken om al die luxe schoenen te ruineren en dan weer op te moeten draaien voor nieuwe schoenen
Daarna vanochtend vroeg opgestaan en direct een PB gestuurd op een mooi setje OEM S-spokes van hier op het forum van Brightley. Is weliswaar lekker wel wat meer 'standaard' dan de Borbet winterset die er nu onder zit, maar denk toch dat ik volgende winter met de S-spokes rond ga rijden.
Laatst gewijzigd door Erwinner op 17 mar 2013, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat slepende geluid is weer verdwenen als sneeuw voor de zon. Ik heb de Mini meegenomen naar mijn werk afgelopen donderdag om einde dag even bij de dealer te stoppen, maar dat kwam er niet van. Maar onderweg hoorde ik al niets meer dus wellicht hebben de 2 langere snelwegritjes de boel weer even goed doorgesmeerd