Jullie wilde niet weten wat ik uitkraamde toen het gebeurde, maar het was niet veel goeds wat er uit mijn mond kwam.

Liever de velg beschadigd dan jezelf, vind je ook niet?Ida schreef:Vanmorgen met het gladde weer toen ik hier de wijk uit wilde rijden een botsing gehad met de stoep en jawel hoor velg beschadigd.
Jullie wilde niet weten wat ik uitkraamde toen het gebeurde, maar het was niet veel goeds wat er uit mijn mond kwam.![]()
Ida toch!!Ida schreef:Jullie wilde niet weten wat ik uitkraamde toen het gebeurde, maar het was niet veel goeds wat er uit mijn mond kwam.
Ja maar dat was op 25 november vorig jaar. Ik had mijn winterbanden toen al besteld, maar waren nog niet binnen, en of ze daarboven met me spelen weet ik niet, maar toen kwam er natuurlijk sneeuwFastBunny schreef:Maar jij hebt toch winterbandenMINIJCW schreef:Ik kan me helemaal in je inleven en wat je uitgekraamd hebt. Ik hoop niet dat Rick achterin zat
. Heb het ook gehad en laten repareren en helemaal laten spuiten voor €100
Nee geen witte velgen zilver kleurige. Er klinkt nu ook een vreemd gezoem als ik rijd dus morgen ff op de brug. Hoop niet dat de velg ook nog krom isMINIJCW schreef:O en Ida, je hebt witte velgen, dus zou als ik jou was helemaal laten spuiten
Ik neem tenminste aan dat je de stoeprand alweer verlaten hebt?Ida schreef:Een soort van zoemend geluid aan de kant van de beschadiging. Gaat sneller als ik de bocht op dat wiel neemt.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors