Blondies "OLD" Ride
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Wow Blont!! gaaf!! Had ik je al een grote gestuurd? Of moest er nog wat mee gebeuren??
iDD....... soms een beetje vergeetachtig
iDD....... soms een beetje vergeetachtig
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het was even wachten op de foto´s met de langzame internetverbinding hier in Zuid Spanje, maar ziet er uitstekend uit 
Ik heb trouwens een gat geboord bovenin het vakje zodat er net de ronde stekker door past aan de andere kant van de Dension kabel. En een houdertje gemonteerd in het vakje, dus je ziet er helemaal niks van.

Ik heb trouwens een gat geboord bovenin het vakje zodat er net de ronde stekker door past aan de andere kant van de Dension kabel. En een houdertje gemonteerd in het vakje, dus je ziet er helemaal niks van.
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ jurgen ja daarop past de icelink kabel ook.
Heey Blont, je kunt gerust trots zijn hoor. Heeft die technische opleiding toch nog zin gehad
. En de afwerking is ook toppie. Nu kan je lekker gaan swingen in je PW! Graag gedaan met het helpen
Tot snel en poets ze zondag!!
Heey Blont, je kunt gerust trots zijn hoor. Heeft die technische opleiding toch nog zin gehad

Tot snel en poets ze zondag!!

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
En weer een mod waar je blij van wordt

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Top. BlonT, lekker zelf doen. Gaaf hoor, en ja ik zie toch wat roze.Blont-007 schreef:Nou hij zit erin hoor mijn Ipod vanavond is Kwiebje geweest en heeft me geholpen bij het aansluiten.
Ik heb zoveel mogelijk zelf gedaan. Ben eigenlijk wel trots op mezelf.![]()

En weer een mod waar je blij van wordt

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Onze sponsors