Graaff Cooper - Mini gaat in de verkoop!
- maus105
- Bonkey
- Buzzzz
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Vandaag maar eens even creatief bezig zijn.
Ik dacht laat ik het interieur eens mat zwart gaan maken met folie.
Hoe het er nu uit ziet. Wie weet hoe de kap van de airback af kan. Is dat trekken net als de rest of zit deze op een andere manier vast?

Ik dacht laat ik het interieur eens mat zwart gaan maken met folie.
Hoe het er nu uit ziet. Wie weet hoe de kap van de airback af kan. Is dat trekken net als de rest of zit deze op een andere manier vast?

Mini Mayfair 1991 ~ Mini Cooper 2004 ~ Mini ... Clubman [Coming Soon?]
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
- Buzzzz
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Ja ik heb de strepen er ook af gehaald. De mini is nu echt heel anders geworden en de cooper bumper moet nu toch echt worden vervangen door een S bumper.

Ik zal even kijken of ik vanmiddag een betere foto kan maken. (de kwaliteit van de telefoons is toch niet alles.)

Ik zal even kijken of ik vanmiddag een betere foto kan maken. (de kwaliteit van de telefoons is toch niet alles.)
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Offtopic: FML == f*ck my life 
Ik heb ook een zwart interieur, vind het heurlijk!

Ik heb ook een zwart interieur, vind het heurlijk!
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Buzzzz
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Ik zit met een probleem.
Deze week ben ik ongeveer 1 liter koelvloeistof kwijt. Ik kan alleen niks vinden op straat en de bougies zijn mooi droog ook geen witte rook uit de uitlaat. waar kan mijn vloeistof blijven??? zit er een grote luchtbel in de motor? wie kan mij helpen?
Deze week ben ik ongeveer 1 liter koelvloeistof kwijt. Ik kan alleen niks vinden op straat en de bougies zijn mooi droog ook geen witte rook uit de uitlaat. waar kan mijn vloeistof blijven??? zit er een grote luchtbel in de motor? wie kan mij helpen?
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Bericht
Ben je dat echt in 1 week kwijtgeraakt of meerdere ?
Meestal is het thermostaathuis of het expansievat lek.
Er hoeft geen plasje onder te liggen. Als het niet te veel lekt verdampt het op de motor.
Meestal is het thermostaathuis of het expansievat lek.
Er hoeft geen plasje onder te liggen. Als het niet te veel lekt verdampt het op de motor.
- Buzzzz
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Het is echt in 1 week naja niet eens. Waar zit het thermostaathuis? En bij sportief rijden blijft de temp. van de auto ok mooi constant en geen rare dingen.
De expansievat is/lijkt gewoon droog.
mocht het verdampen op de motor zou ik ook rook moeten zien denk ik en anders de geur van de vloeistof moeten ruiken.
De expansievat is/lijkt gewoon droog.
mocht het verdampen op de motor zou ik ook rook moeten zien denk ik en anders de geur van de vloeistof moeten ruiken.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
gebruik even de zoekfunctie, want hier zijn uitgebreide topics over
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je thermostaat huis zit als je voor de auto staat op de kop rechts zwarte behuizing...
Misschien is de dop van je expansie vat verrot
Misschien is de dop van je expansie vat verrot
burn rubber not your soul

Onze sponsors