Ik kan die link niet openen.
Ik vind 17" mooier onder een MINI, maar dat ben ik. Met 17" kun je wel een stuk lager, maar ik weet niet of dat bij jou de bedoeling is. Zwarte wielen en dan 17" oogt wel een stuk kleiner dus als je niet superlow gaat is dan 18" mss een betere optie. Sowieso hoogglans nemen als je het mij vraagt...
Onze R55 -> weer wat gedaan
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- wernerisabelle
- Be Mini
Bericht
Via de iPad lukt het me nu ff niet.
Het zijn dus de Dotz rapier black.
Maar zonder de logos dus
Het zijn dus de Dotz rapier black.
Maar zonder de logos dus
Gr Werner
- maus105
- Bonkey
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- wernerisabelle
- Be Mini
Bericht
Thanks voor de plaatjes!
Ga IIg niet voor runflat
Van de week komen de pas sets binnen....
Ga IIg niet voor runflat
Van de week komen de pas sets binnen....
Gr Werner
- marcel&mirell
- 4 op een rij!
Bericht
Mat zwart natuurlijk
.
Het Onderstel komt later wel als de vrouw des huizes merkt dat non runflat veel comfortabel rijd
.
X2maus105 schreef:Gewoon voor 18" gaan.
Mat zwart natuurlijk

Het Onderstel komt later wel als de vrouw des huizes merkt dat non runflat veel comfortabel rijd

- wernerisabelle
- Be Mini
Bericht
Deze wielen zijn indd glans, das ook een vereisde van de baas.
Er is nog twijfel....
De borbet LV4 glans zwart is ook dik.
Zou iemand dat kunnen shoppen?
Er is nog twijfel....
Gr Werner
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- marcel&mirell
- 4 op een rij!
Bericht
Ik heb zelf op de countryman voor de winterset borbet lv5 gepast 'de kleur van de velg is echt super mooi echter de et waarde was de boos doener .
Uiteindelijk heb ik in Duitsland bij reifen.com een set 18" ats in racing grey besteld goede service en scherpe prijzen.
Werner kijk even bij hespo motorsport op de website daar staat een mini met lv4 echt super.wernerisabelle schreef:Deze wielen zijn indd glans, das ook een vereisde van de baas.
Er is nog twijfel....
Ik heb zelf op de countryman voor de winterset borbet lv5 gepast 'de kleur van de velg is echt super mooi echter de et waarde was de boos doener .
Uiteindelijk heb ik in Duitsland bij reifen.com een set 18" ats in racing grey besteld goede service en scherpe prijzen.
- marcel&mirell
- 4 op een rij!
- wernerisabelle
- Be Mini
Bericht
Bedoel je dat me ze niet mooi vind ragnar?
Ze zijn er nu nl ook in glans zwart.
Mijn stiefbroer werkt bij Hogendoorn daar hangt nu de lv5 in zwart.
Vd week komen IIg alle wielen binnen. Dan gaan we eens een possessie houden.....
Ze zijn er nu nl ook in glans zwart.
Mijn stiefbroer werkt bij Hogendoorn daar hangt nu de lv5 in zwart.
Vd week komen IIg alle wielen binnen. Dan gaan we eens een possessie houden.....
Gr Werner
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik vond dit weekend nog wat in de schuur

Mocht je er toch nog vanaf willen dan stuur je je rekeningnummer maar
Ik neem 'm heeeeeel graag van je over

Mocht je er toch nog vanaf willen dan stuur je je rekeningnummer maar

Ik neem 'm heeeeeel graag van je over

MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper