ChosenFewIII: Nieuwe decals
- chosenfew106
- Be Mini
- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Vandaag nog wat leuke dingen toegevoegd:
JCW matten en instaplijsten en DL kapjes:

En meteen wat nieuwe plaatjes geschoten:

JCW matten en instaplijsten en DL kapjes:

En meteen wat nieuwe plaatjes geschoten:

- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Nu nog op zoek naar een stickerbedrijf in de buurt. Ik wil de Seven logo's ook in het rood.
@ Huib, waar laat jij je stickers maken?
- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Nu nog op zoek naar een stickerbedrijf in de buurt. Ik wil de Seven logo's ook in het rood.
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Wat nieuwe foto's en update van de mods.

Smoked knipperlichten

JCW Eindstuk

Volgende stappen:
- Audio aanpakken, JBL (by Harman) compo set, JBL GTO 6x9 en pioneer headunit (DEH-x5500BT) liggen klaar
- Mini Seven logo's moeten nog aangepast worden naar zwart met rood
- Cooper S bumperset ligt klaar om naar de spuiter te gaan.

Smoked knipperlichten

JCW Eindstuk

Volgende stappen:
- Audio aanpakken, JBL (by Harman) compo set, JBL GTO 6x9 en pioneer headunit (DEH-x5500BT) liggen klaar
- Mini Seven logo's moeten nog aangepast worden naar zwart met rood
- Cooper S bumperset ligt klaar om naar de spuiter te gaan.
- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Afgelopen weekend de originele audio vervangen door een JBL CSC6 composet voor en 6x9 GTO set achter. De headunit vervangen door een Pioneer DEH-x5500BT.
De headunit past door de aan te passen displaykleuren (Oranje en Rood) boven verwachting goed bij de rest van het dashboard. Ik zal asap even foto's plaatsen.
Vervangen van de speakers ging relatief simpel. Voor de voorspeakers heb heb ik van 16mm MDF pasringen gemaakt. Geluid is echt bovenverwachting strak.
De headunit past door de aan te passen displaykleuren (Oranje en Rood) boven verwachting goed bij de rest van het dashboard. Ik zal asap even foto's plaatsen.
Vervangen van de speakers ging relatief simpel. Voor de voorspeakers heb heb ik van 16mm MDF pasringen gemaakt. Geluid is echt bovenverwachting strak.

- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Ik heb de originele Seven logo's opnieuw laten maken in andere kleuren. Thanks to Huib (BRG) voor het adres:
Het resultaat:

Meteen de kap van de luchtfilter opnieuw gespoten en ook daar het Seven logo terug laten komen.

Het resultaat:

Meteen de kap van de luchtfilter opnieuw gespoten en ook daar het Seven logo terug laten komen.

- Mini Edwin
- 4 op een rij!
Bericht
Netjes Netjes! Heb zelf ook een Seven, een One weliswaar, en heb laatst ook die logo's in het rood laten maken i.c.m. Pure Silver.
Hele nette wagen!
Hele nette wagen!
Onze sponsors