Zwarte velgen zou idd beter staan. Voor mijn eigen MINI twijfel ik nog welke kleur m'n zomervelgen moeten worden, gun metal of anthraciet lijkt mij ook wel wat. Daar ik er nog niet uit ben hou ik ze voorlopig zilver.
dankje.. ja zwart is mooier in het totaal plaatje. Moet het nog allemaal even goed bekijken net zoals jij zelf zegt. Voorlopig met de zilveren door rijden.
Heerlijke foto's van een prachtige Roadster! Zowel exterieur als interieur vind ik top. En over je velgen: ik vind de R112's super staan. Als je 17 inch wil houden en een andere kleur wil zou ik deze gewoon antraciet of zwart laten spuiten. Ik zou het heel zonde vinden om de OEM R112's te vervangen door replica R113's in 17 inch.
@Steven
Dank dank. Tis mijn mobieltje met magneetjes. Zit stevig hoor. Gelijk maar een kabeltje getrokken voor het opladen.
@louisvdd76
Ja wat breder zou een stuk mooier staan. Ben benieuwd.
Ik heb daar een 32 gb usb stick en een apart bluetooth receiver zitten voor de audio streaming aangezien ik geen satnav of mini connect heb.
@Ivo
Dankjewel....ben er ook enorm blij mee. De replica's daar heb ik kort nog even aan gedacht maar ik ga dat toch niet doen. Moet nog eens rustig over nadenken wat het wel moet worden. Voorlopig blijven de R112's er gewoon onder.
Knappe Mod's heb je daar! Zeker het alcantara vind ik geweldig! Ik ben persoonlijk dan ook verliefd op alcantara
Ga ik zelf ook een keertje laten bekleden denk ik