Pf, ben er vol van, donderdag proefrit en een offerte laten maken. Nu het volgende dilemma (luxe porblemen hoor!):
De side walk die half april binnenkomt, is sparking Silver, en dus heel snel te leveren.
Zelf vind ik, denk ik, de kleur British Racing Green ook erg mooi, zeker bij het leer wat er in de Side Walk zit.
Maar dan moet ik nog wel even wachten.
Heeft er iemand hier een mini in de kleur B R G in het echt gezien? die andere kleur stond al in de showroom.
Afweging kleur en levertijd
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Peerkie
- Be Mini
Bericht
Ik zou niet kijken naar levertijd, maar nemen wat je het mooist vindt. Je moet er tenslotte nog even mee doen. Ik denk dat SS super staat op de cabrio, BRG is ook mooi maar wel erg donker en met zwarte kap nogal saai. SS lijkt mij de mooiste metallic kleur voor de cabrio, en als niet-metallic lak de PW!
- koekie
- Enthousiast
Bericht
PW lijkt me ook erg mooi, ik ga het eens aanschouwen morgen, ben heel benieuwd. BG is idd erg donker, had gehoopt dat dat in het echt wel mee zou vallen. Ach, mogen is het zover, dan zullen we zien.Peerkie schreef:Ik zou niet kijken naar levertijd, maar nemen wat je het mooist vindt. Je moet er tenslotte nog even mee doen. Ik denk dat SS super staat op de cabrio, BRG is ook mooi maar wel erg donker en met zwarte kap nogal saai. SS lijkt mij de mooiste metallic kleur voor de cabrio, en als niet-metallic lak de PW!
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lastige keuze hoor. Ik vind alle beschikbare kleuren van de Sidewalk erg mooi staan in combinatie met het interieur. Ik zou in ieder geval je keuze niet laten afhangen van de levertijd, maar gewoon kiezen wat je het mooist vindt. Dit zijn trouwens de kleuren van de Sidewalk:
Sparkling Silver

Astro Black

British Racing Green

Pepper White

Sparkling Silver

Astro Black

British Racing Green

Pepper White

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zou voor Sparkling Silver gaan. Deze kleur is mooi en zeldzaam tegelijk. Deze kleur is immers alleen leverbaar op de R56. (toch?) Maar je moet natuurlijk kiezen wat je het mooiste vindt en de levertijd is toch niet zo belangrijk tenzij je echt de auto nodig hebt?
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sparkling Silver is er inderdaad alleen voor de R56 en de R52 Sidewalk. Wat trouwens wel grappig is, is dat je nu op de 'gewone' uitvoeringen van de Cabrio ook nieuwe kleuren van de R56 kan krijgen: Laser Blue, Lightning Blue en Mellow Yellow zijn nu voor de Cabrio.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind de PW met dat kleurtje bekleding ook wel iets hebben, ik denk dat ik daar voor zou gaan uiteindelijk.

Onze sponsors