Bedankt voor alle supertoffe reacties jongens! Super! zoals jullie wel merken gaan de modjes niet zo hard meer.. sinds ik student ben gaat het financieel even wat minder soepel! nu eerst maar weer sparen voor de volgende mod!
OOja! ik moet nog even vermelden, ik heb voordat ik de stoelen ging monteren de accu los gehaald voor een uur en sleutel uit contact,
Daarna aan de slag gegaan met stoelen loshalen en verwijderen. nieuwe stoelen er weer in. stekkers losgeknipt en doorgesoldeerd (van airbag en Gordelspanner) en er ging geen airbag lampje branden! dit is dus blijkbaar de ideale manier
(vorige keer met stoelen erin en eruit ging het lampje branden resetten kostte me 60 euro)
Zo na een tijdje weer een update:
Onlangs een beetje vreemde geluiden erbij gekregen vanuit de koppeling, Vreemd gierend geluid ook het pedaal dat echt heel erg zwaar ging (kreeg er zelfs een vermoeide voet van) (was als sinds ik hem kocht)
Vervolgens maar eens besloten dat het tijd werd voor een nieuwe koppeling.
Via franklyn bij Sam terecht gekomen (hier op het forum bekend als Samspimpmini)
Die wilde dit klusje graag doen voor mij en kon me auto'tje dezelfde dag nog neerzetten!
Sam heeft zich vervolgens helemaal uitgesloofd, motor geviceerd nieuwe lagerschalen, reinigen motor ,nieuwe koppeling erin etc. etc.
Om me auto na deze grote ingreep kort te omschrijven: Als Nieuw.
Auto rijd weer helemaal geweldig klinkt weer helemaal super en de koppeling gaat weer zo licht als een veertje !! echt top werk van die Sam!
ook Ricardo moet ik nog even vermelden die heeft ook onwijs ze best gedaan met poetsen etc!!
Hierbij nog wat foto's
Nogmaals bedankt! ga weer heerlijk genieten van me wagentje!