Niets ontvangen!Hayward schreef:je hebt een pm
Brightness' Hyper Blue R53
- Brightness
- NMC Legend
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
En vandaag weer een subtiele mod gedaan: kofferbakverlichting, hemelverlichting en voetenruimte verlichting vervangen door LED's.
PICS before and after:
(Sorry voor de crappy pics, maar verschil lijkt me duidelijk)

PICS before and after:
(Sorry voor de crappy pics, maar verschil lijkt me duidelijk)

Laatst gewijzigd door Brightness op 10 mar 2013, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Dacht toen ik wegreed: wat heb ik nu dan aangeschaft?! Remt voor geen meter!
Even niet bij stilgestaan dat de boel ingeremd moet worden...
Het schijnt trouwens behoorlijk belangrijk te zijn om dit op de juiste wijze te doen. Heb er ff op het net naar gezocht en kwam dit tegen:
http://www.essexparts.com/learning-cent ... ost/Bed-in
Dit heb ik direct toegepast in de praktijk en daarna direct al een wereld van verschil! Misschien heb je er ook wat aan.

Even niet bij stilgestaan dat de boel ingeremd moet worden...

Het schijnt trouwens behoorlijk belangrijk te zijn om dit op de juiste wijze te doen. Heb er ff op het net naar gezocht en kwam dit tegen:
http://www.essexparts.com/learning-cent ... ost/Bed-in
Dit heb ik direct toegepast in de praktijk en daarna direct al een wereld van verschil! Misschien heb je er ook wat aan.
- Ward
- Volledig MINI minded!
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
blijven toch wel dik he die R95 velgen....
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Auto staat idd weer op de oude vertrouwde R95's. Ik wilde ze eerst weg doen, maar ik kan er nog geen afstand van doen. Ik ben ze qua looks gewoon nog niet zat.
De UJ's liggen nog nieuw in doos bij mij in de schuur. Ik ben er nog niet aan toe gekomen om ze te spuiten. Ik wilde ze eerst als wielen voor het winterseizoen gaan gebruiken, maar dat is weer niet echt bevorderlijk voor het gepolijste deel. Anders misschien als tweede set zomerwielen en dan zo nu en dan afwisselen met de R95's. Ben er dus nog niet helemaal over uit...

De UJ's liggen nog nieuw in doos bij mij in de schuur. Ik ben er nog niet aan toe gekomen om ze te spuiten. Ik wilde ze eerst als wielen voor het winterseizoen gaan gebruiken, maar dat is weer niet echt bevorderlijk voor het gepolijste deel. Anders misschien als tweede set zomerwielen en dan zo nu en dan afwisselen met de R95's. Ben er dus nog niet helemaal over uit...

- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Volgens mij heeft mijn lagere school daar ooit eens gestaan in de Paulus Potterstraat.kimi100 schreef:Hij staat er weer goed bij op z'n zomer velgjes![]()
Wanneer komen de Union Jack velgen er eigenlijk onder? Ik dacht dat je die als zomer wielen ging gebruiken?
Onze sponsors