thnx voor de info.
Als je het vlug wilt hebben, is het idd een goed adres.
Alleen dealextreme is 3 keer zo goedkoop ; 1 lamp bij Leddel 5 euro, 2 lampen bij DX 4,20 dollar( 3, 20 euro)
Je moet alleen idd langer wachten, maar ik heb sowieso nog een bestelling openstaan daar, dus ik bestel
de rest nu ook daar.
Martijn's Coopertje (covermodel P185)
- Mini-Cooper
- Mod virus alert!
Bericht
Idd lang niks meer gehoord van Martijn.
Laatst gewijzigd door Mini-Cooper op 21 feb 2013, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat ik van hem begreep is het de laatste tijd vooral veel rijden en tanken geweest. Dat is natuurlijk ook niet zo spannend om te melden. 

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Werkelijk niets gedaan behalve (functionele) kilometers maken en tanken. Binnenkort de Borbet's en de S-Spokes in de verkoop gooien en op zoek naar lichter zomerschoeisel.
Dat is alweer een half jaar geleden, vorige week was ik in Geneve om maar eens wat te noemen.boris_brznjef schreef:en die F12 ferrariFloor-is schreef:Ja die was met een Cayman S aan het spelen
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Whut.. alweer nieuwe velgen?? Wat wordt het voor een idee?
Ga je weer voor de oldskool of ga je race? Of toch stance?
Ga je weer voor de oldskool of ga je race? Of toch stance?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik wilde voor 6UL's van 949Racing gaan, maar die verliezen na import in NL nogal een groot deel van hun betaalbare charme, en zijn voor de komende tijd overal uitverkocht. Ik heb meerdere andere opties, maar dat beslis ik wel als ik het geld ervoor in m'n hand heb. 

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Net een paar uur in de weer geweest om 8 velgen schoon te maken... ik geloof niet dat dit ooit mijn hobby gaat worden.

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Been there, done that. Dit keer gewoon spul van Poorboys besteld, werkt toch ff een stuk beter... 

- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors