Laat het maar zien aan ze (die goede monteurs) als het werkt kunnen ze een workshopje bij je volgen
Wilcoos R56 PW fJCW! -> R60...
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!

Bericht
Als een defect teruggeleid kan worden naar een externe aanpassing vervalt daarmee de garantie op dat specifieke onderdeel. Een externa aanpassing is alles wat niet origineel beschikbaar gesteld, of geleverd is.
Tja garantie... Altijd leuke discussieboris_brznjef schreef:hoe zit het dan verder met je eventuele garantie? kijk dingen upgraden kost je geld maar dit heeft geen invloed verder op je garantie?
Als een defect teruggeleid kan worden naar een externe aanpassing vervalt daarmee de garantie op dat specifieke onderdeel. Een externa aanpassing is alles wat niet origineel beschikbaar gesteld, of geleverd is.
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wat ga je eigenlijk allemaal doen Wilco?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik begin met het schoonmaken en vervangen van de turbo en intake pijp, resonator delete, en intercooler. Catch can plaatsen en de andere kant komt de dual boost tap die we dicht zetten en verder niet gaan gebruiken voorlopig.
Zie post 16: http://www.northamericanmotoring.com/fo ... s-occ.html
De lamp ringen worden PW gespoten.
En ik ben nu op zoek naar gauge pods. Wilde eigenlijk de originele houder los bestellen maar volgens mij gaat dat niet lukken. En wil de slang op het gasklep vervangen voor een silicone variant van Forge, maar deze moet ik ook nog vinden.
Daarna (over een aantal weken) gaan we kijken naar de downpipe, maar wat dat precies gaat worden weet ik nog niet
Zie post 16: http://www.northamericanmotoring.com/fo ... s-occ.html
De lamp ringen worden PW gespoten.
En ik ben nu op zoek naar gauge pods. Wilde eigenlijk de originele houder los bestellen maar volgens mij gaat dat niet lukken. En wil de slang op het gasklep vervangen voor een silicone variant van Forge, maar deze moet ik ook nog vinden.
Daarna (over een aantal weken) gaan we kijken naar de downpipe, maar wat dat precies gaat worden weet ik nog niet
Onze sponsors