Welke banden gaan erop ?
Heb 'm in oktober al gezien....Wilcoos schreef:Ik heb hem 2 weken geleden al gezien
Nice! En als poetsen je te veel wordt, doe je toch gewoon JCW-style? Ofwel: binnenkant zwart en enkel het buitendeel en de velgrand vlak geploijst. Is ook supermooi ėn nog steeds bling ėn makkelijk schoon te houdenmushrop schreef:Thnx guys. We zien het wel, ze kunnen altijd nog een leuk kleurtje krijgen.
Kijk dat is ook een igoed dee mmmmmm komt me bekend voorErwinner schreef:Nice! En als poetsen je te veel wordt, doe je toch gewoon JCW-style? Ofwel: binnenkant zwart en enkel het buitendeel en de velgrand vlak geploijst. Is ook supermooi ėn nog steeds bling ėn makkelijk schoon te houdenmushrop schreef:Thnx guys. We zien het wel, ze kunnen altijd nog een leuk kleurtje krijgen.
Casper schreef:Kijk dat is ook een goed dee mmmmmm komt me bekend voorErwinner schreef:Nice! En als poetsen je te veel wordt, doe je toch gewoon JCW-style? Ofwel: binnenkant zwart en enkel het buitendeel en de velgrand vlak geploijst. Is ook supermooi ėn nog steeds bling ėn makkelijk schoon te houdenmushrop schreef:Thnx guys. We zien het wel, ze kunnen altijd nog een leuk kleurtje krijgen.
bij andere velgen dan niet bij dezeCasper schreef:Casper schreef:Kijk dat is ook een goed dee mmmmmm komt me bekend voorErwinner schreef:
Nice! En als poetsen je te veel wordt, doe je toch gewoon JCW-style? Ofwel: binnenkant zwart en enkel het buitendeel en de velgrand vlak geploijst. Is ook supermooi ėn nog steeds bling ėn makkelijk schoon te houden
Deze velgen gaan echt een waanzinnig eind resultaat geven onder de dubman ik snap helemaal dat je blij bent . Ik ga zelf à.s vrijdag middag even bij Pro Car Tunning langs om 4 bussen plastidip te scooren . Wellicht tref ik je nog ??mushrop schreef:Zo, vandaag even wezen kijken naar hoe het er met m'n wieltjes voorstond.. Inmiddels ligt er 1 klaar om gebalanceerd te worden.. Band is uiteraard lichtelijk getrokkenmaar Patrick van Pro Car Tuning is echt een koning, dus zonder schade de band erop gekregen...
Ik ben nu al blij
Onze sponsors