Met een hele goede videokaart kan je dat en dan een goed programma waarmee je het kan converteren naar een formaat wat je dan weer op youtube kan uploaden.peter schreef:Over het filmen gesproken; als iemand me kan uitleggen hoe ik een film van een Sony Digital Handycam kan overzetten naar me laptop en dan ergens op internet kan uploaden, dan houd ik me van harte aanbevolen!
Zandvoort 26 maart JCW GP Day !!!!
- Demelza
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ziet er echt toppie uit! Bij de Vijverberg is het vaak meer race-auto en straat-race-auto dan "normaal", hoewel de GP natuurlijk een straat-race-auto is!
Is zeker wel risicovoller dan met de clubspecials op Zandvoort. Maar goed dat mag de pret niet drukken (zolang er niks gebeurd) toch?
Hahaha, kan ook zijn dat je bandenspanning te hoog word als ze warm worden.Hans schreef:Wat ook wel grappig is, is dat mijn voorbanden 1mm minder profiel hebben en mijn achterbanden 1 meer erbij hebben gekregenwat plakken die dingen.. alles blijft eraan plakken vooral extra rubber van het circuit.

Ziet er echt toppie uit! Bij de Vijverberg is het vaak meer race-auto en straat-race-auto dan "normaal", hoewel de GP natuurlijk een straat-race-auto is!

- M7 Racing
- Enthousiast
Bericht
..waarom niet.
Het viel ons nog helemaal niet tegen het was moeilijker om deze af te schudden dan we dachten....heeeel goed Hans.
we kijken uit naar de tijd waarneer jij je race licentie hebt
Het was Fun....wij, ik en Dick, dachten zo nu kunnen we eens kijken zo'n GP kan t.o.v. van onze coopers, natuurlijk zouden we dit zelf kunnen testen maar ja als Hans je de kans geeft....Hans schreef:Wat ook wel grappig is, is dat mijn voorbanden 1mm minder profiel hebben en mijn achterbanden 1 meer erbij hebben gekregenwat plakken die dingen.. alles blijft eraan plakken vooral extra rubber van het circuit.

Het viel ons nog helemaal niet tegen het was moeilijker om deze af te schudden dan we dachten....heeeel goed Hans.
we kijken uit naar de tijd waarneer jij je race licentie hebt

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Go Hans Go! Wordt nog een volle grid met NewMINIclubbers. Hans in slag met Berthil, Lisette en CooperS-lightningblue?M7racing schreef:we kijken uit naar de tijd waarneer jij je race licentie hebt

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
jammer dat ik het niet wist, was ik effe langs gereden om te kijken naar de mooie bolides!!
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Onze sponsors