Zandvoort 26 maart JCW GP Day !!!!

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
M7 Racing
Enthousiast
Enthousiast

28 mar 2007, 12:08

PPCS schreef:Vet filmpje tjonge. Aan je lijnen valt idd nog wel wat te sleutelen. Ik heb 3 weken geleden mijn race licentie gehaald op zandvoort. Is wel wat voor jou denk ik om ook zo'n cursus te gaan doen.

Gr,

PP
Het is een leuk filmpje......jij je race licentie, race je dit seizoen ?
M7 Racing
Enthousiast
Enthousiast

28 mar 2007, 12:10

Hans schreef:Ik moest ook steeds van mijn lijn af :? veel raceauto's op de baan.. en die zijn toch echt een stuk sneller, maar zo'n racelicentie lijkt mij ook wel wat.
Als er nu meer mensen zijn die dit zouden willen kunnen we dit wel organiseren voor deze personen.
Mischien iets voor een groupbuy ??? :wink:
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mar 2007, 12:16

Nou ja ik hou me aanbevolen. Had je al gemaild erover M7 racing.....

Ik wil eens kijken of het me wat lijkt en die licentie is altijd leuk. Dus ik hoor graag ervaringen.

MR
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mar 2007, 12:20

ik doe mee :wink:
M7 Racing
Enthousiast
Enthousiast

28 mar 2007, 12:21

MR schreef:Nou ja ik hou me aanbevolen. Had je al gemaild erover M7 racing.....

Ik wil eens kijken of het me wat lijkt en die licentie is altijd leuk. Dus ik hoor graag ervaringen.

MR
Wij hebben goede contacten met de mensen van Assen, ik zal gelijk even opvragen wat we kunnen doen en wat dit kosten gaat.....
coendek
Stoepsleutelaar

28 mar 2007, 12:33

licentie lijkt me idd ook cool.. heb er over gedacht om hem te gaan halen met de alfa.. maar die is uiteindelijk te duur geworden om hem misschien in de prak te rijden... ben niet gewend om met RWD te rijden...

als ik straks meer tijd heb ga ik eens informeren voor zo'n licentie..
dan hoort u van me!

cheers

coen
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

28 mar 2007, 12:37

Lijkt mij ook wel wat om zo'n race-licentie te halen.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mar 2007, 12:41

Je kan dan beter een auto huren voor die dag! Volgens mij kan je in Assen van die BMW's E30 huren voor een prikkie.. (hoop ik)
Of een Cooper van M7 racing :wink:
M7 Racing
Enthousiast
Enthousiast

Het halen van je licentie....

28 mar 2007, 12:47

Maak je droom waar, wordt coureur!

Op het recent verbouwde TT Circuit kan je ook komende winter weer de racecursus volgen. De cursus is bedoeld voor aankomende coureurs maar ook voor automobilisten die de ultieme rijvaardigheidstraining willen volgen. Drie volle dagen rijden op het TT Circuit onder leiding van ervaren instructeurs die je de fijne kneepjes van het autoracen bijbrengen..

Tijdens de cursus wordt uitgebreid aandacht besteedt aan ideale lijn, remtechnieken, stuur- en kijktechniek. Met oefeningen als slipcorrectie en maximaal remmen wordt hard gewerkt aan je voertuigbeheersing. Zodra je je auto volledig onder controle hebt gaan we je leren starten, slipstreamen en uitremmen, kortom het echte racen.
Op de laatste dag van de cursus kan je deelnemen aan het KNAF licentie examen. Doe je dit met goed gevolg dan krijg je je officiële racelicentie.

Hoe
Wat heb je nodig voor een goede en veilige racecursus? Een eigen auto voorzien van een rolkooi, goede remmen, goede banden, 2 goed bevestigde stoelen met gordels en een goede uitlaat. Een helm en als het mogelijk is een raceoverall en racehandschoenen. Als je niet over een eigen cursus auto beschikt kan je een auto huren.

Wie geeft de cursus
Ons instructie team bestaat uit ervaren instructeurs en diverse actieve autocoureurs uit de (inter)nationale autosportcompetitie. Onder andere: Dolf Dekking (Clio Cup), Peter Grondel (Dutch Supercar Cup).

Examen
Op de laatste dag van de cursus kan je examen doen voor je officiële KNAF racelicentie. Het examen bestaat uit een theoretisch en een praktisch deel. Beide moeten met voldoende resultaat afgelegd worden om je licentie te krijgen. Om deel te nemen aan het examen moet je je minimaal 14 dagen van te voren inschrijven. Het inschrijfformulier kan je aanvragen bij Advanced Driving School.

Cursus data
Advanced Driving School organiseert deze winter 3 keer de racecursus. Alle cursusdagen beginnen om 9 uur en duren tot ongeveer 17.30 uur.

Beschik je zelf niet over een geschikte auto? ADS kan bemiddelen bij het huren van een goede en veilige cursusauto. De kosten voor het huren van een cursus auto bedragen € 1500,- voor de gehele cursus. (maar ook hier kunnen zij aan sleutelen)

Om een collectief te vormen hebben we 20 personen nodig, dan kunnen we en iets aan de prijs doen en tevens in goed overleg dagen plannen.

Met groet,

M7 Racing
M7 Racing
Enthousiast
Enthousiast

28 mar 2007, 12:50

Hans schreef:Je kan dan beter een auto huren voor die dag! Volgens mij kan je in Assen van die BMW's E30 huren voor een prikkie.. (hoop ik)
Of een Cooper van M7 racing :wink:
Ik zou gewoon met eigen auto rijden....de kans dat iets gebeurt is klein.
Maar ja je kunt auto's huren, wij deden het eigenlijk als volgt, we kopen een sloopbak voor max. 200~250 euries en met dat ding kun je trappen tot je een ons weegt, max. risico....250 euries.

kijk maar op marktplaats of zo........
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mar 2007, 13:56

Hoeveel dagen duurt zo curcus? En inderdaad kan beter ff een sloopbak kopen..
M7 Racing
Enthousiast
Enthousiast

28 mar 2007, 14:09

Hans schreef:Hoeveel dagen duurt zo curcus? En inderdaad kan beter ff een sloopbak kopen..
3 dagen
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mar 2007, 15:10

3 dagen achter elkaar? want anders is assen wel erg ver rijden.. en doe ik het liever in zandvoort :wink:
erik-de-perik
Mod virus alert!
Mod virus alert!

28 mar 2007, 23:07

ik heb ook wel interesse...
M7 Racing
Enthousiast
Enthousiast

29 mar 2007, 08:37

Hans schreef:3 dagen achter elkaar? want anders is assen wel erg ver rijden.. en doe ik het liever in zandvoort :wink:
ja 3 achter elkaar

Terug naar “Afterparty”