Parking

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

27 feb 2006, 21:05

peter schreef:Op de factuur van onze S staan de chromen spiegelkappen ook apart vemeld naast het chrome line extetieur pakket.
Bij mij ook.

Bovendien zit er nog een fout en niemand schijnt het te weten:
verwarmde buitenspiegels gaat samen met verwarmde ruitenvloeistofsproeikoppen. Deze vormen samen een onderdeel in de optielijst. Toch grappig dat er mensen zijn die alleen verwarmde buitenspiegels heeft aangevinkt. Ik denk dat het een goed idee is dat Berthil dat deze keuze ook aanpast. :roll:
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

27 feb 2006, 21:08

Jemig, wat een consternatie om de chrome spiegels.... :shock:

Maar, heb net even de MINI-comfigurator bekeken. En ja, op dit moment kun je de spiegels los kopen van de overige bling-bling.
Voor de facelift was de situatie zo dat als je een chrome exterieur kocht, dat de configurator aangaf dat je ook de spiegelkappen moest afnemen.

Hopelijk iedereen een beetje tot rust gekomen??? Dus Berthil, toch maar gescheiden houden. Anders moet je straks ook nog met de bouwjaren rekening gaan houden... :mrgreen:
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

27 feb 2006, 21:18

Het is natuurlijk onmogelijk om steeds opties te groeperen op actiemodel en uitrusting zoals b.v. Chili pakket. Het zou wel makkelijk zijn om dat alleen aan te vinken, dan ben je zo klaar. Maar het is zo al veel werk. Daarom staan alle opties los van elkaar en is het aan de invuller wat hij aanvinkt.

Het staat natuurlijk iedereen vrij de ander te corrigeren, ik heb er niet voor niets het 'pm' knopje onder gezet :)

Zo heb ik vanmiddag nog een 2005 Cooper S uit de Parking verwijderd die alles van JCW had aangevinkt maar een ander merk differentieel en er nog een heleboel andere rare tegenstrijdigheden. Diegene heeft dus echt die MINI niet, dus dan mag hij het nog een keer proberen :)
grand_cru
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

27 feb 2006, 21:26

Is inderdaad veel blabla vind ik, misschien gewoon even Berthil helpen dus :wink:

@ Mini poeper:
Ik heb ook verwarmde buitenspiegels, en die zaten er hier standaard op.
De optie verwarmde ruitensproeiertank gaat hier lekker samen met de optie "koplampsproeiers" (met of zonder xenons).

Denk dus ook dat het weinig zin heeft om "optiepaketten" te laten aanvinken, omdat die per productiejaar en al zeker per land verschillen :roll:
Afbeelding
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 feb 2006, 21:57

Verwarmde ruitensproeiers of verwarmde buitenspiegels zijn allebei een aparte optie. Althans hier in Nederland. Bij mij zat de verwarmde ruitensproeier in het visibilitypakket
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 feb 2006, 22:15

Berthil schreef:Zo heb ik vanmiddag nog een 2005 Cooper S uit de Parking verwijderd die alles van JCW had aangevinkt maar een ander merk differentieel en er nog een heleboel andere rare tegenstrijdigheden. Diegene heeft dus echt die MINI niet, dus dan mag hij het nog een keer proberen :)
Ik had het gisteren gelezen ja :shock: , en kon hem vandaag ook niet terug vinden. En de foto is ook al niet duidelijk
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

27 feb 2006, 22:45

Ik zie dat de Chromen spiegelkappen ook nog in de Accessoire lijst staat. Ik ga hem daar uit halen aangezien de Spiegelkappen nu een eigen keuzelijst hebben. Dus mensen met chromen spiegelkappen deze kiezen onder Spiegelkappen als ze hun profiel netjes up-to-date willen houden.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

28 feb 2006, 22:30

Nou Berthil,

Wederom petje af hoor. Ik wilde dat ik thuis zo'n goocheldoos had. :wink:

Maar helaas.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 feb 2006, 22:34

*OT* bestaat de optie Kat op het blokdak al? (speciaal voor Ida) *OT*

Gaaf gedaan Berthil!!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

28 feb 2006, 22:35

Arjan schreef:*OT* bestaat de optie Kat op het blokdak al? (speciaal voor Ida) *OT*

Gaaf gedaan Berthil!!
OT : Ja is een nieuw soort ontwerp zie gallery :lachuh
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

28 feb 2006, 22:45

Arjan schreef:*OT* bestaat de optie Kat op het blokdak al? (speciaal voor Ida) *OT*
Als de kat blijft zitten bij 120 km/h wil ik hem wel erbij zetten :)
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 feb 2006, 22:46

Berthil schreef:Zo heb ik vanmiddag nog een 2005 Cooper S uit de Parking verwijderd die alles van JCW had aangevinkt maar een ander merk differentieel en er nog een heleboel andere rare tegenstrijdigheden. Diegene heeft dus echt die MINI niet, dus dan mag hij het nog een keer proberen :)
Ik weet zelf niet eens wat voor soort sper-diff er onder de MINI van mij hangt!
Heb aan een briefje in de MINI ook pas kortgeleden ontdekt dat ik verwarmde ruitensproeiers op de motorkap heb zitten. Zo weet ik wel meer niet.
Maar was een leuk karretje dus maar gekocht.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

28 feb 2006, 22:58

Berthil schreef:
Als de kat blijft zitten bij 120 km/h wil ik hem wel erbij zetten :)
:lachuh >)
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

01 mar 2006, 17:51

Berthil. Mijn panorama dak is eraf gevallen :cry: Kan jij deze weer er opzetten? ;)
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mar 2006, 21:12

Ik zeg er vast even bij dat het me niet stoort, maar de ruitenwissers voor zitten er verkeerd om op :wink:

Terug naar “Website en Forum”