past een orginele uitlaat van een 2006 facelift cooper S op een pre-facelift cooper S uit 2003.
Het gaat alleen over het dempergedeelte met de buis tot de cat.
Vraag over uitlaat Cooper S
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geen idee, maar ik zou een Milltek van de groupbuy nemen
(op realoem is het in ieder geval niet hetzelfde bestelnummer)

(op realoem is het in ieder geval niet hetzelfde bestelnummer)
- kamiel
- Be Mini
Bericht
ok, dat is duidelijk, bedankt.
Het word zeker geen milltek uitlaat, om de simpele reden dat ik de auto deel met mijn vriendin, ik heb haar na lang zeuren ervan kunnen overtuigen dat een stage II tuning echt beter is voor onze auto
maar een "herrie pijp" gaat echt niet lukken, gelukkig heb ik altijd nog mijn motor en die maakt evenveel herrie (muziek) als vijf mini's
De uitlaat kon ik kopen op internet en was nog nooit gebruikt, ik denk dat hij hem gelijk vervangen heeft voor een works uitlaat, de zelfde persoon bied ook nog een facelift compressor, cilinderkop en luchtfilterkast aan.
Mijn uitlaat rammelt als de motor koud is, na vijf minuten is het weg, dat is de reden dat ik op zoek ben naar een nieuwe.
Denk dat ik over een tijdje nog wel een op de kop tik (berthil of frankie
)
Het word zeker geen milltek uitlaat, om de simpele reden dat ik de auto deel met mijn vriendin, ik heb haar na lang zeuren ervan kunnen overtuigen dat een stage II tuning echt beter is voor onze auto

De uitlaat kon ik kopen op internet en was nog nooit gebruikt, ik denk dat hij hem gelijk vervangen heeft voor een works uitlaat, de zelfde persoon bied ook nog een facelift compressor, cilinderkop en luchtfilterkast aan.
Mijn uitlaat rammelt als de motor koud is, na vijf minuten is het weg, dat is de reden dat ik op zoek ben naar een nieuwe.
Denk dat ik over een tijdje nog wel een op de kop tik (berthil of frankie

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Met een Milltek werkt de stage II nog beter!kamiel schreef:Het word zeker geen milltek uitlaat, om de simpele reden dat ik de auto deel met mijn vriendin, ik heb haar na lang zeuren ervan kunnen overtuigen dat een stage II tuning echt beter is voor onze automaar een "herrie pijp" gaat echt niet lukken.

Mijne is ook niet nieuw meer, ik heb veel resonanties rond de 2000/2500 toeren. Kan natuurlijk ook doordat de uitlaat ergens tegen de bodem aantrilt. Anyway, als het zover is, kun je hem zo op komen halen.kamiel schreef:Denk dat ik over een tijdje nog wel een op de kop tik (berthil of frankie)
- steunebrink
- 4 op een rij!
Bericht
wat een saaie vriendin!, die van mij wilde juist meer geluid!!!, alleen mag ze hem wel is wat vaker "delen"....
- kamiel
- Be Mini
Bericht
Ha ha, ik zal het haar zeggen, maar saai is ze zeker niet en als ik eerlijk ben vind ik het geluid van het standaard uitlaatsysteem van een cooper S al prachtig klinken, lekker diep en volsteunebrink schreef:wat een saaie vriendin!, die van mij wilde juist meer geluid!!!, alleen mag ze hem wel is wat vaker "delen"....

- steunebrink
- 4 op een rij!
Bericht
dat is ook zeker zo, maar het kan altijd mooier natuurlijk.... wij hebben der nu een john cooper motorsport onder zitten met works eindcapjes, en dat geluid is echt heerlijk, nog dieper en donkerder, en als je het gas dichtgooit wil die wel is een beetje knetteren uit de pijp.... leuk hoor!!!
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors