(kijk weer heeeeeeeeel serieus)

Geen idee waar je op doelt. De versnellingsbak doet een schurend geluidje maar dat is geen probleem.boris_brznjef schreef:hoe is het verder afgelopen maar het reparatie nieuws? Moest er nu een nieuwe bak onder of niet?
Een update over de kilometers. Afgelopen vrijdag (richting Mini evenement van Renova) de 150.000 kilometer gepasseerd. Nu staan er 150.510 km op. Minus 14.014 beginstand natuurlijk.Marcel Always Open schreef:Ik heb geen timer in de auto die het aantal uur open kan bijhouden (het is natuurlijk een Gen-1 cabrio). Maar een interessante vraag!
Een voorzichtige schatting, als ik gemiddeld 60 km/u haal, als ik 95% open rijd (het is wel meer), als je in totaal 126000 kilometer hebt gereden, dan kom je op (126000 * 95%) /60 = 1995 uur open![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Poedercoaten is sterker volgens mij.MartijnGizmo schreef:Waarom laat je de velgharten eigenlijk niet gewoon spuiten? Kunnen ze echt in de goede kleur...
Sorry Rianneke , maar ik heb nog geen nieuwe records kunnen brengen sindsdien. Ik ga voor "meeste fun met een mini per kilometer", dat win ik gemakkelijk!Cannuccia schreef:Goed bezig weer Marcel!
(volgens mij ben je ook het record "langste tijd met dezelfde topic titel" aan het halenRuim een jaar inmiddels
)
Boris, de koppeling schuurt een beetje en dat doet die al sinds 2008. Dit komt omdat er een plekje op de koppeling zit. Dealers hebben er al naar gekeken en geluisterd, maar het kan blijkbaar geen kwaad (zo ook op dit forum gezien). Echter bij nat weer klinkt het nogal vervelend.boris_brznjef schreef:Sorry had last van wat gebrekkig Nederlands maar vroeg me inderdaad af hoe het met het rammeltje in de versnellingsbak zat icm de koppeling.Omdat je sprak over een revisie bak en nieuwe koppeling een kilometer of 10.000 geleden:)
Haha dit zijn pas echte records!!Marcel Always Open schreef:Sorry Rianneke , maar ik heb nog geen nieuwe records kunnen brengen sindsdien. Ik ga voor "meeste fun met een mini per kilometer", dat win ik gemakkelijk!Cannuccia schreef:Goed bezig weer Marcel!
(volgens mij ben je ook het record "langste tijd met dezelfde topic titel" aan het halenRuim een jaar inmiddels
)
of "grootste idioot in een cooper"
Makkie!
Onze sponsors