190 euro en misschien puntje op m'n 'beginners' rijbewijs
Geflitst
- Des
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Geflitst
Kreeg net een bon, had de Mini nog geen week en blijk geflitst te zijn met 160 km/h tussen Breda en Utrecht.
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Shit. Nooit leuk. Kreeg van de week ook de 1ste bon. Teugel niet aan. 75 Euri
Is natuurlijk m'n eigen domme schuld
Is natuurlijk m'n eigen domme schuld

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Man, dan ben ik goed bezig zeg! Ik heb nog helemaal niks met de R56! Wel al 5 keer aangehouden, 1 maal 8 km/h te hard door een agent die z'n dag niet had(geen bon), 1 maal de blauwe verlichting in het interieur (geen bon) en 3 maal controle.
Opgeteld maakt dat een totaal van 48 aanhouding/controles in de tijd dat ik m'n rijbewijs heb (in Mei 2 jaar). Waarbij ik slecht 1 keer een bon heb gehad van wel 17 euro... (vorige MINI)
Hoop ook er geen te krijgen.
We blijven opletten!
Opgeteld maakt dat een totaal van 48 aanhouding/controles in de tijd dat ik m'n rijbewijs heb (in Mei 2 jaar). Waarbij ik slecht 1 keer een bon heb gehad van wel 17 euro... (vorige MINI)
Hoop ook er geen te krijgen.

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
ik had m'n eerste gele kaart al 1 dag nadat ik mn rijbewijs had! (parkeren vergunningshouders zone). Ik heb toen maar direct een abonnement bij het CJIB afgesloten en krijg nu iedere maand toch wel het maandblad in de bus.
iDD...... al 6 weken niets... zouden ze m'n abonnoment hebben opgezegd?
- Des
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Nou was ik ook niet echt aan het opletten die dag, had al 1300 km gereden vanaf Cannes en wilde gewoon naar huis dus dat stuk in Nederland flink het gas erop gehouden.
Hoop het voor je!iDarkDesign schreef:ik had m'n eerste gele kaart al 1 dag nadat ik mn rijbewijs had! (parkeren vergunningshouders zone). Ik heb toen maar direct een abonnement bij het CJIB afgesloten en krijg nu iedere maand toch wel het maandblad in de bus.
Nou was ik ook niet echt aan het opletten die dag, had al 1300 km gereden vanaf Cannes en wilde gewoon naar huis dus dat stuk in Nederland flink het gas erop gehouden.
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

Even een tikfoutje is toch 12 jaar, Ida ?Blont-007 schreef: Al 22 jaar het rijbewijs en pas 2 prenten.![]()

- DEMini
- Nieuwsgierig

Bericht
Ik zit ook nog te wachten op een bekeuring. Maar het is nog niet zeker of zij mij geflitst hebben of een van de drie andere autos de in de buurt geweest zijn. Het was op de snelweg bij keulen... Heb tot nu nog niks gehoort en het is al een en een halve week geleden. Hoop er komt niks en als dan hopelijk zonder puntjes.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Maar het is toch zo dat ze boven de 30 km/h niet alleen een bekeuring sturen, maar ook nog een of ander antwoord formulier met daarop wie er op dat moment reed? Alles boven de 30 km/h te hard word namelijk op deze manier geregistreerd.kaya schreef:gaat geen puntje van je rijbewijs hoor, ze kunnen namelijk niet aantonen dat jij hebt gereden.

- kaya
- Mod virus alert!

Bericht
Hoor ik eigenlijk voor het eerst. En weet je al wie je dan gaat invullen?CooperS-lightningblue schreef:Maar het is toch zo dat ze boven de 30 km/h niet alleen een bekeuring sturen, maar ook nog een of ander antwoord formulier met daarop wie er op dat moment reed? Alles boven de 30 km/h te hard word namelijk op deze manier geregistreerd.kaya schreef:gaat geen puntje van je rijbewijs hoor, ze kunnen namelijk niet aantonen dat jij hebt gereden.
- Des
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ah right. Vroeg me al af hoe dat zat. Dan valt het wel mee, 190 euro was alleen wel mooi voor KiKa geweestkaya schreef:gaat geen puntje van je rijbewijs hoor, ze kunnen namelijk niet aantonen dat jij hebt gereden.
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Onze sponsors