Heb je nog geen problemen gehad (politie, keuring, ...) met je voorste nummerplaat???
Grtn,
Gerrit
2 Slammed Mini's!
- Lowman
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Greets Pieter
Neen, ik heb geen probs meer gehad met de politie.. Naar de keuring rijd ik wel niet met die nummerplaat.. zonde om daarvoor afgekeurd te worden!AA-16V schreef:Heb je nog geen problemen gehad (politie, keuring, ...) met je voorste nummerplaat???
Grtn,
Gerrit
Greets Pieter
Living the low MINI life is the best their is!
- Lowman
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Vorige week vrijdag meteen na school tegen gehouden door de federale politie..
Begonnen ze moeilijk te doen over dat mijn kleine nr plaatje niet zou mogen. Na veel gezaag en gezeik lieten ze met toch verder rijden op voorwaarde dat ze me een hele week niet meer zouden zien.
Op het gemakje naar huis gereden en de mini een paar daagjes binnen gezet en met een andere auto naar school gereden.
Zondag rijd ik naar het werk met de mini geen enkel probleem tot dat er opeens om 11 uur meneer de flik binnenkomt om drinken te kopen (drankenhandel) ik verschuil me dus al want m'n wagen stond ook op de parking en ging stiekem eens naar buiten kijken met dit als resultaat:

Uiteindelijk heeft deze meneer nog een goeiendag tegen mij gezegd en is hij vertrokken
Begonnen ze moeilijk te doen over dat mijn kleine nr plaatje niet zou mogen. Na veel gezaag en gezeik lieten ze met toch verder rijden op voorwaarde dat ze me een hele week niet meer zouden zien.
Op het gemakje naar huis gereden en de mini een paar daagjes binnen gezet en met een andere auto naar school gereden.
Zondag rijd ik naar het werk met de mini geen enkel probleem tot dat er opeens om 11 uur meneer de flik binnenkomt om drinken te kopen (drankenhandel) ik verschuil me dus al want m'n wagen stond ook op de parking en ging stiekem eens naar buiten kijken met dit als resultaat:

Uiteindelijk heeft deze meneer nog een goeiendag tegen mij gezegd en is hij vertrokken

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Meneer was onder werktijd drank aan het inslaan? Heeft hij weinig tegen jouw te zeggen denk ik over dat "plaatje"
Mag blij zijn dat er een plaat op zit...
Mag blij zijn dat er een plaat op zit...
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Lowman
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Het is dan toch eventjes goed weer geweest in Belgie

Got some fitment over here?

Vorig weekend dan toch maar eens opzoek gegaan naar een rear strut.. Zo ben ik bij Coen uitgekomen die er mij eentje heeft voorgesteld.

De Mini ligt behoorlijk laag op haar lm's!

Alleen spijtig dat de kasse dan niet zo goed gevuld zijn

Dit weekend was het in Belgie ook Eurosunday dus hier nog even een foto van!

Got some fitment over here?

Vorig weekend dan toch maar eens opzoek gegaan naar een rear strut.. Zo ben ik bij Coen uitgekomen die er mij eentje heeft voorgesteld.

De Mini ligt behoorlijk laag op haar lm's!

Alleen spijtig dat de kasse dan niet zo goed gevuld zijn

Dit weekend was het in Belgie ook Eurosunday dus hier nog even een foto van!

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is natuurlijk zo op te lossen met een andere bandenmaat.Lowman schreef:Alleen spijtig dat de kasse dan niet zo goed gevuld zijn![]()
- Lowman
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Daarom heb ik de banden op mijn tweede setje velgen een maatje dikker genomenMartijnGizmo schreef:Dat is natuurlijk zo op te lossen met een andere bandenmaat.Lowman schreef:Alleen spijtig dat de kasse dan niet zo goed gevuld zijn![]()

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors