Mini Cooper S R53 '02 te spotten in Groningen! (& vraagj

Stel je hier even voor.
dubbel-j
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Mini Cooper S R53 '02 te spotten in Groningen! (& vraagj

20 mar 2013, 15:27

Hallo mensen,

Ik ben JJ, 25 jaar uit het hoge noorden, Groningen (stad).
Ik ben sinds een aantal dagen in het bezit van een mooie en originele Mini Cooper S Chili R53 uit 2002 in de kleur Dark Silver.

Ik heb me hier gelijk aangemeld omdat ik wat vragen m.b.t. het één en ander. In korte tijd heb ik via dit forum al veel geleerd over m'n nieuwe bakkie, erg tof!:icon_top: Echter blijft er bij mij 1 vraag bestaan:

Ik heb de Mini Boost radio in de auto zitten in de retro cassette variant. Nu heb ik een iPhone en gebruik ik erg graag het programma Spotify. Nu wil ik m'n iPhone graag koppelen aan de radio, maar een Aux aansluiting is helaas ver te zoeken.
Ik ben opzoek naar een goedkope (ben nog student) oplossing om dit te kunnen realiseren.

Kan ik bijvoorbeeld de Mini Boost CD variant er zo in zetten, en daarvan de Aux gebruiken? Of kan ik iets realiseren via de CD-wisselaar uitgang van mn Mini Boost cassette variant?

Of zijn hier andere oplossingen voor..?

Al vast bedankt voor het meedenken en ik zal m'n auto hier ook snel voorstellen!! :D
dubbel-j
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

20 mar 2013, 15:52

boris_brznjef schreef:welkom!

geniet van de bolide en voor de retro mannen onder ons hebben we dit:

Afbeelding 1 aux aansluiting :)
Jaa wat slim Boris! Natuurlijk, nooit opgekomen haha! :icon_top:

Maar nu de grote vraag, pakt deze alles wat ik afspeel van de iPhone goed op? Is er een gebruiker met ervaring te vinden op dit forum? Thanx btw! :D
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 mar 2013, 16:57

Ik heb bij NewMINIStuff zo'n module gekocht die doet alsof ie een cd-wisselaar is. Moest nog wel zo'n ontstoor-filter tegen dynamo-zoemen tussen, maar sindsdien luister ik regelmatig Spotify in de auto... :)
dubbel-j
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

20 mar 2013, 18:42

Oke, nou ik ben meteen naar de Saturn gereden en heb het gekocht en aangesloten. Het werkt super haha! :D
Esge
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

21 mar 2013, 13:08

Welkom :D

Terug naar “Who are U?”