Willem's One D - is vervangen p255
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik doe m'n best, vandaag de 148k aangetikt 

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zo.. het was even zoeken en flink stoffen, maar ik heb m'n topic teruggevonden (op pagina 5..
)
Ik vermoed dat de MINI er deze zomer uitgaat, gezien de kilometerstand.
Ik zit nu bijna op 163k km's, en het contract loopt (tot mijn grote verbazing vorig jaar) tot 180k.
Zelfs de dealer begint zich te verbazen over mijn kilometerstand.
Langzaamaan gaat alles weer terug naar standaard, dus ik heb m'n zomerbanden weer om m'n Crown Spokes laten zetten en de R112s liggen nu zonder rubber in mn schuur.
Tezijnertijd gaat ook de verlaging eronderuit en de spoiler eraf.
Dan is het meeste wel weer tot standaard terug gebracht.
Ik rijd overigens nog steeds met de MU stickers rond.. ik heb nog niet veel tijd gehad om ze eraf te halen, maar dat gaat zeer binnenkort wel gebeuren.
Ik zal haar denk ik wel gaan missen, want 180.000 km samen is best een eind, maar ik ben ook wel echt toe aan wat anders..
Dat wordt de laatste maanden dus nog even genieten van de leukere momentjes (helaas ook genoeg rotmomenten gehad....)
Ik ben dus nog niet weg, en ik ben ervan overtuigd dat er na deze absoluut weer een keer een MINI gaat komen. Maar dan is ie wel van mezelf ipv de leasemaatschappij...

Ik vermoed dat de MINI er deze zomer uitgaat, gezien de kilometerstand.
Ik zit nu bijna op 163k km's, en het contract loopt (tot mijn grote verbazing vorig jaar) tot 180k.
Zelfs de dealer begint zich te verbazen over mijn kilometerstand.

Langzaamaan gaat alles weer terug naar standaard, dus ik heb m'n zomerbanden weer om m'n Crown Spokes laten zetten en de R112s liggen nu zonder rubber in mn schuur.
Tezijnertijd gaat ook de verlaging eronderuit en de spoiler eraf.
Dan is het meeste wel weer tot standaard terug gebracht.
Ik rijd overigens nog steeds met de MU stickers rond.. ik heb nog niet veel tijd gehad om ze eraf te halen, maar dat gaat zeer binnenkort wel gebeuren.
Ik zal haar denk ik wel gaan missen, want 180.000 km samen is best een eind, maar ik ben ook wel echt toe aan wat anders..
Dat wordt de laatste maanden dus nog even genieten van de leukere momentjes (helaas ook genoeg rotmomenten gehad....)
Ik ben dus nog niet weg, en ik ben ervan overtuigd dat er na deze absoluut weer een keer een MINI gaat komen. Maar dan is ie wel van mezelf ipv de leasemaatschappij...

The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
oke, ik ben blij als ie weg is
beter?

oke, ik ben blij als ie weg is

beter?

The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- jvdm
- Leerling Mini lid
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Willem's One D - Laatste km's..
Ik wil best bij je komen kijken hoor..jvdm schreef:kom je snel bij me kijken

The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Okay, het begint er dus steeds meer op te lijken dat de MINI eruit gaat.
Deze week ben ik langs gegaan bij onze wagenparkbeheerder om te vragen hoe het zit met mijn kilometers en contract. Zij heeft de leasemaatschappij gevraagd wat de normale gang van zaken is.
Vandaag is daar dan reactie op gekomen. Normaal gezien gaan ze bij diesels uit van 180.000 km en omdat ik daar bijna aan zit, zullen ze onderhoud niet meer goedkeuren en zal de auto ingeleverd moeten gaan worden. Wat ze daarbij meteen aangaven is dat ik eventueel een auto uit voorraad zou kunnen kiezen om op die manier de auto tijdig in te leveren en op ieder moment een andere auto uit kunnen kiezen.
Ik ga binnenkort met m'n baas een gesprek aan om te vragen wat de mogelijkheden zijn mbt leasing van een volgende auto. Logischerwijs wil ik niet meer vast zitten aan mn contract (wat nu wel zo is) en dus een afkoopsom zou moeten betalen als ik bijvoorbeeld van baan zou willen wisselen.
Ondertussen blijf ik bezig de MINI weer terug te brengen naar origineel.. dus de stickers etc worden er ook al vanaf gehaald..
Binnenkort nog m'n vering weer naar origineel, dashboardkastje eruit en de subwoofer uit de achterbak, dan is ie klaar om in te leveren.
Keep you posted.

Deze week ben ik langs gegaan bij onze wagenparkbeheerder om te vragen hoe het zit met mijn kilometers en contract. Zij heeft de leasemaatschappij gevraagd wat de normale gang van zaken is.
Vandaag is daar dan reactie op gekomen. Normaal gezien gaan ze bij diesels uit van 180.000 km en omdat ik daar bijna aan zit, zullen ze onderhoud niet meer goedkeuren en zal de auto ingeleverd moeten gaan worden. Wat ze daarbij meteen aangaven is dat ik eventueel een auto uit voorraad zou kunnen kiezen om op die manier de auto tijdig in te leveren en op ieder moment een andere auto uit kunnen kiezen.
Ik ga binnenkort met m'n baas een gesprek aan om te vragen wat de mogelijkheden zijn mbt leasing van een volgende auto. Logischerwijs wil ik niet meer vast zitten aan mn contract (wat nu wel zo is) en dus een afkoopsom zou moeten betalen als ik bijvoorbeeld van baan zou willen wisselen.
Ondertussen blijf ik bezig de MINI weer terug te brengen naar origineel.. dus de stickers etc worden er ook al vanaf gehaald..
Binnenkort nog m'n vering weer naar origineel, dashboardkastje eruit en de subwoofer uit de achterbak, dan is ie klaar om in te leveren.
Keep you posted.

The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hoi Willem, wat voor auto (wat voor MINI
) zou je ervoor in de plaats willen als deze eruit gaat?

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik moet eerst maar eens wat gesprekken op m'n werk afwachten wat er allemaal mogelijk gaat zijn als volgende auto.
Wat ik wel weet is dat ik toch meer voor een praktische auto ga kiezen en het liefst ga sparen voor een eigen Cooper S op den duur.
Weer een MINI leasen ga ik niet doen, in ieder geval niet als ik zoveel kilometers blijf maken..
als ik nu prive aan een auto moet, om wat voor reden dan ook, dan denk ik dat ik echt in de hoek van de oudere BMW's of een Sub Forester zit te kijken..
Een Alfa staat ook sowieso nog op m'n lijst (iets met Jeremy Clarckson en Petrolhead..
), maar welke weet ik nog niet..
Wat ik wel weet is dat ik toch meer voor een praktische auto ga kiezen en het liefst ga sparen voor een eigen Cooper S op den duur.
Weer een MINI leasen ga ik niet doen, in ieder geval niet als ik zoveel kilometers blijf maken..
als ik nu prive aan een auto moet, om wat voor reden dan ook, dan denk ik dat ik echt in de hoek van de oudere BMW's of een Sub Forester zit te kijken..
Een Alfa staat ook sowieso nog op m'n lijst (iets met Jeremy Clarckson en Petrolhead..

The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
147 GTA is al aardig gezakt in prijsn
Woosh! schreef: Een Alfa staat ook sowieso nog op m'n lijst (iets met Jeremy Clarckson en Petrolhead..), maar welke weet ik nog niet..

147 GTA is al aardig gezakt in prijsn

Onze sponsors