Btw het is toch wel coating he
Mijn is links/rechts ook ongelijk aan de achterkant.marcel700 schreef:En ra blijft de wiel aanlopen tegen de scherm weet nog neit hoe dit kan![]()
Ik las laatst van een Amerikaan die het zónder had geprobeerd aan de voorkant met Auto-X (voor meer grip), maar was toch niet zo'n aanrader.Zodra de auto gekeurd is haal ik de stabi stangen er onder vandaan en ga ik het eens zonder proberen.
Achter komt dalijk de 22mm stabistang van Davy en overal verstelbaar camber + Superflexrubbers in de draagarmen/stuurhuisducks schreef:Ligt erg aan wat je met de rest van je onderstel hebt gedaan. Maar dunner voor is over het algemeen goed bij FWD. R53 Challenge in de UK rijden met de 16mm one stabli voor.
Had mijn post al aangepast, maar je spring rate is dus heel erg belangrijk. Kijk ook naar je roll center. Hoe dichter je roll center tegen middelpunt zwaartekracht zit van je carrosserie Hoe minder rol je krijgt en je dus minder stabli nodig hebt.Raj schreef:Achter komt dalijk de 22mm stabistang van Davy en overal verstelbaar camber + Superflexrubbers in de draagarmen/stuurhuisducks schreef:Ligt erg aan wat je met de rest van je onderstel hebt gedaan. Maar dunner voor is over het algemeen goed bij FWD. R53 Challenge in de UK rijden met de 16mm one stabli voor.
Onze sponsors