Nee maak niet uit maar voordat iemand deze koopt soort van tipBatje schreef:Zal maar niet zeggen wat ik aan t zoeken was hahahfranklyn85 schreef:Batje schreef:En Ries, was het plan om een olie koeler in te bouwen. Was wat aan het uitzoeken en kwam hier toevallig bij.
http://www.ebay.co.uk/itm/15-row-BMW-MI ... 51a9461a65
Check wel ff of je genoeg slang heb om te draaien anders kom je met je koppeling gebraaid uit bij je koeler of koelerhuis en dan kan er spanning op de bochtstaan en dat mag niet
Beek levert ze met aansluitingen die je kan draaien in de goede stand
R53; Goodbye my friend! P97
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- Locatie: heemskerk
Bericht
burn rubber not your soul


- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- Locatie: heemskerk
Bericht
Zou het checken kerel
Raj schreef:Zou mijn arme mini ook verkracht zijn dan?
Moet ik ook maar mijn camberlinks eronder zetten
Zou het checken kerel
burn rubber not your soul


- Raj
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Zuid-Limburg
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- Locatie: heemskerk
Bericht
Na ik denk dat je ze wel krom ziet staan maar een rechte kan van iets of een waterpas will do
burn rubber not your soul


- Raj
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Zuid-Limburg
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
De dwarsdraagarmen zijn twee paralellopende stangen. Bij mij zijn deze tegen elkaar aan gedrukt en er zitten diepe krassen op.
Daarbij is het totaal iets uit het lood getrokken.
De dealer adviseerde mij niet veel kilometers te rijden. Ik moest ook nog eens rustigaan doen
Maar de pre-fl armen zijn die zoveel anders dan de facelift?
Op realOEM zie ik namelijk geen verschil
Maar 15rijen lijkt me erg veel.. ze hebben gelukkig ook een 7rijen versie
Omdat t uit HongKong komt geen verzendkosten!
Daarbij is het totaal iets uit het lood getrokken.
De dealer adviseerde mij niet veel kilometers te rijden. Ik moest ook nog eens rustigaan doen
Dit ga ik ze zeker doorgeven!Berthil schreef:De originele dwarsdraagarmen zijn geen toonbeeld van top design.
Enkele pre-facelift armen zijn zelf gebroken tijdens het rijden.
Ik zou BR even laten weten dat ze de Mini's anders op de bank vast moeten zetten en iedereen die geweest is even hun draagarmen na laten kijken.
Maar de pre-fl armen zijn die zoveel anders dan de facelift?
Op realOEM zie ik namelijk geen verschil
Die had ik ook al een paar keer gezien idd.. Stiekem vind ik m wel interessant.. mzzzzBatje schreef:En Ries, was het plan om een olie koeler in te bouwen. Was wat aan het uitzoeken en kwam hier toevallig bij.
LINK
Maar 15rijen lijkt me erg veel.. ze hebben gelukkig ook een 7rijen versie
Omdat t uit HongKong komt geen verzendkosten!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hoeveel krachten komen er eigenlijk op te staan op een rollenbank? Ik heb eens gehoord dat op een bank met dubbele rollen (voor) in theorie zonder vastzetten zou kunnen worden gerold, zonder dat de auto er af vliegt (ik zeg in theorie he
), maar hoe dat op een enkele rol is weet ik niet.
- Raj
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Zuid-Limburg
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
BRP in België waar wij zijn geweest heeft een enkele rol:

Ze hebben vestigingen met een dubbele rol:

In theorie hoef je bij een dubbele rol niet vast gemaakt te worden. Uit voorzorg wordt dit natuurlijk wel gedaan. Wel een stuk minder dan wij hadden!


Ze hebben vestigingen met een dubbele rol:

In theorie hoef je bij een dubbele rol niet vast gemaakt te worden. Uit voorzorg wordt dit natuurlijk wel gedaan. Wel een stuk minder dan wij hadden!

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Raj
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Zuid-Limburg
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Maar dan moet je het wel aan het goede vast maken
Dat hebben ze zeker!frankie schreef: Maar is toch jammer, ze hebben daar juist zo'n slimme opstelling dat ze makkelijk onder de auto kunnen komen om vast te zetten.
Maar dan moet je het wel aan het goede vast maken
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Raj
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Zuid-Limburg
Onze sponsors
















