Jefkeuh's Coupé SD ... Update + nieuwe foto's August '14 p18
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Ben echt super tevreden!
Was telkens weer met een klein hartje de wagen in met het gedacht: zou hij rijden of niet? -.-
Hopelijk komt die zomer snel dat we met zen allen kunnen genieten van onze Mini
<---- En Thanks Berthil voor mijn Avatar!
Was telkens weer met een klein hartje de wagen in met het gedacht: zou hij rijden of niet? -.-
Hopelijk komt die zomer snel dat we met zen allen kunnen genieten van onze Mini

<---- En Thanks Berthil voor mijn Avatar!
Laatst gewijzigd door MiniJefkeuh op 22 mar 2013, 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Weer even een kleine update hierzo 
Met dank aan Speedy heb ik een setje zwarte beltline en ben dan ook druk bezig met deze aan te brengen, wat niet meteen een makkelijk werkje is
Ook heb ik vorige week een van de dashboadpanelen rood gedipt, en ik moet zeggen, vind het zeker geslaagd!
Foto's hiervan komen natuurlijk nog, maar ik heb even een ander vraagje
Om er deze zomer goed bij te staan, ben ik naar nieuwe velgen aan het zoeken. Nu ben ik gevallen op Tenzo DC-5 velgen in 17", maar ben er niet uit welke kleur het moet worden
iemand raad?
Ik weet niet meteen wat kiezen, en weet ook niet goed wat er het mooiste gaat staan... Daardoor de vraag: Kan er iemand een klein fotoshopje doen van de bronze en die met gepolijste rand? Je bent alvast bedankt!
Er is dus de keuze uit volgende:
zwart

zwart + rode rand

Zwart/grijs? + gepolijste rand

Brons

En dan op deze foto graag!

Met dank aan Speedy heb ik een setje zwarte beltline en ben dan ook druk bezig met deze aan te brengen, wat niet meteen een makkelijk werkje is

Ook heb ik vorige week een van de dashboadpanelen rood gedipt, en ik moet zeggen, vind het zeker geslaagd!
Foto's hiervan komen natuurlijk nog, maar ik heb even een ander vraagje

Om er deze zomer goed bij te staan, ben ik naar nieuwe velgen aan het zoeken. Nu ben ik gevallen op Tenzo DC-5 velgen in 17", maar ben er niet uit welke kleur het moet worden

Ik weet niet meteen wat kiezen, en weet ook niet goed wat er het mooiste gaat staan... Daardoor de vraag: Kan er iemand een klein fotoshopje doen van de bronze en die met gepolijste rand? Je bent alvast bedankt!

Er is dus de keuze uit volgende:
zwart

zwart + rode rand

Zwart/grijs? + gepolijste rand

Brons

En dan op deze foto graag!

- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Super bedankt al! Ik weet dat de foto's niet super zijn, maar het geeft in ieder geval wel al een beeld hoe ze zouden staan
ook de verlaging bevalt me wel, aangezien dit op mijn lijstje staan voor deze zomer
Over de kleur ben ik nog niet 100% overtuigd, alhoewel het zeker niet verkeerd staat!

Over de kleur ben ik nog niet 100% overtuigd, alhoewel het zeker niet verkeerd staat!
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Hier trouwens van het rood gedipte dashboardpaneel, en het work in progress, de beltline!

Ook vorige week nog even de tijd genomen om de typeaanduiding te verwijderen
Tijdens,

Na
O.O..... Dat vind ik wel Superrr strak! Dat zijn de bronzen maar dan met gepolijste rand zo te zien? Spijtig dat ik niet zulke remmen heb natuurlijkPPiim schreef:
Zo kan het natuurlijk ook nog...

Hier trouwens van het rood gedipte dashboardpaneel, en het work in progress, de beltline!

Ook vorige week nog even de tijd genomen om de typeaanduiding te verwijderen

Tijdens,

Na

- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Deze heb ik ook nog gevonden, een klein interieurplaatje
en op de achtergrond de RAM SRT10 van mijn schoonbroer

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Staat zeker mooi en die wielen staan ook niet verkeerd. Persoonlijk vind ik dat je moet oppassen met te veel kleurtjes, brons van de velgen je dakkleur, chroom accenten Kan wel maar vind het zelf mooier als je velgen kleur in de kleur van je accenten is dus in jouw geval zwart. Maar dat is persoonlijk wordt ook een dikke bak hoor
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Heb je gelijk in Casper! Het worden dan waarschijnlijk ook de zwarte met gepolijste rand, aangezien dit bij de kleur van de wagen + dakkleur past.
Volledig zwarte zijn natuurlijk ook mooi, maar heeft ook niets opvallends en kan je niets verkeerd mee doen, staat altijd mooi
In de loop van de week ga ik eens tot bij de velgenshop de velgen bekijken en maak dan mijn keuze wel. En dan is het natuurlijk wachten op stralend weer!
Volledig zwarte zijn natuurlijk ook mooi, maar heeft ook niets opvallends en kan je niets verkeerd mee doen, staat altijd mooi

In de loop van de week ga ik eens tot bij de velgenshop de velgen bekijken en maak dan mijn keuze wel. En dan is het natuurlijk wachten op stralend weer!

Onze sponsors