Klasse 3 alarm is ook niet alles..
Als ze hem willen hebben krijgen ze hem wel te pakken.
Maand geleden of zo is een maatje z'n R34 GT-R van de oprot gestolen. Zelfs trackfunctie leverde niets op.
Sterkte met de afhandelingen!
Frankie's R55 S
- vin10
- Be Mini
Bericht
Dit is even goed schrikken !
Gelukkig ben je goed verzekerd neem ik aan, anders zou je niet 30 dagen
wachten, natuurlijk
Hier worden ook veel wagens gestolen recent nog een X6, stond onder de slaapkamerraam geparkeerd buiten, toch weg.
En van mijn schoonbroer twee weken geleden een takelwagen
Aan alle grensovergangen zie ik camera's boven de weg, doch weinig auto's worden daardoor teruggevonden, lijkt het wel
Sterkte man
Grtz
wachten, natuurlijk

Hier worden ook veel wagens gestolen recent nog een X6, stond onder de slaapkamerraam geparkeerd buiten, toch weg.

Aan alle grensovergangen zie ik camera's boven de weg, doch weinig auto's worden daardoor teruggevonden, lijkt het wel

Sterkte man
Grtz
- wernerisabelle
- Be Mini
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Man ik leef met je mee!
Sterkte
Vaak worden die exotische auto's in een trailer geduwd waar geen straling naar buiten komt en voordat ze in polen oid. zijn lliggen ze uit elkaar... Dieptriestvin10 schreef:Dit is even goed schrikken !
wachten, natuurlijk![]()
Aan alle grensovergangen zie ik camera's boven de weg, doch weinig auto's worden daardoor teruggevonden, lijkt het wel![]()
Sterkte man
Grtz
Man ik leef met je mee!
Sterkte
Onze sponsors